Switch Change The World Oh Ha Ra Makyaj Önerisi



Merhaba :)

Bu ay Switch Change The World dizisini izliyorum.Dizideki başrol olan Oh Ha Ra karakterinin makyajını çok beğendim ve sizlere de bu makyaj hakkında tüyolar vermek istedim.Oldukça kolay ve günlük kulanım için uygun.Aslında biraz sonbahar-kış makyajı gibi dursa da bahar makyajı olarak da kullanılabilir diye düşünüyorum.Kıza çok güzel ama aynı zamanda da doğal bir hava katmış makyaj.





Ten makyajı ile başlayalım.Mat ve beyaz ten ürünü kullanılmış.Ben bunun için hem açık renk bir fondöten hem de o matlığı yakalamak için bir de üzerinden pudra geçtim.Bunlar için Oriflame Perfect Fusion Fondöten'in Porcelain rengini ıslak bir sünger yardımıyla (HM Makyaj Süngeri) uygulayıp üzerine sizi sürdüğünüzde un kurabiyesi gibi yapan -ki ben çok severim- Tony Moly'nin Cat's Wink Clear Pact pudrasından 01 Clear Skin'i cildime bolca ürün gelsin diye küt sık kıllı bir fırça yardımıyla (Ali Express Fondöten Fırçası) uyguladım.Bunun dışında yine sünger yardımı ile cildimdeki kusurları abartmadan sadece o kısımlar kapanacak şekilde kapatmak için yine çok açık renkli bir kapatıcı kullandım.(The Pink Ellys Perfect Touch Under Eye Concealer 01 Light)

Oh Ha Ra'nın yüzüne baktığımızda dikkat çeken allık ve ruju oluyor.Allığı hardal tonlarında.Bu renkte bir allığı burada bulmak pek mümkün değil ama Asya ülkelerinde çok tercih ediliyor.Elimde olan ürünlerden bu renge yakın bir allık buldum.The Balm Highlite N' Con Tour paletindeki 0dB rengini tüm elmacık kemiğime hatta hafif göz altlarıma taşacak şekilde Real Techniques Blush Brush ile uyguladım.Bu çok tatlı ve doğal bir görünüm sağlıyor.



Kaşları düz ve kendi renginde.Ben de bunun için her zaman tercih ettiğim Oriflame Eyebrow Kiti'ndeki koyu rengi Naturalove Açılı Kaş fırçası ile kaşlarıma uygulayıp bir kaş tarağı (Ali Express Çift Taraflı Kaş Fırçası) yardımı ile dağıtıyorum doğal durması için.Kaşlarımı normal halinden biraz da düz görünecek şekilde uygulamaya dikkat ettim Oh Ha Ra makyajına uysun diye.

İlk bölümlerde mat koyu mürdüm tonlarında far çok hafif göz kapağına sürülüp dağıtılmıştı.Bunun için The Balm'ın Nude Beach paletindeki Bright rengini bir far fırçası (Ali Express Far Fırçası) yardımı ile güzelce tüm göz kapağıma dağıttım.Rimel kullanmamıştı ama boş kalmasın isterseniz şeffaf rimel uygulayıp fazlalığını alabilirsiniz.(NYC Show Time Lash and Brow Mascara)

Son olarak dudak makyajında gradient lips yani gölgeli dudak makyajı tekniği kullanmış.Renk olarak koyu mürdüm tonlarında mat bir ruj tercih etmiş.Bu görünümü elde etmek için dudağımın iç kısımlarına Revlon Matte Balmlardan 225 Sultry rengini uygulayıp dışa doğru hafif dağıtıyorum ve daha sonra dudağımın dış kısımlarına süngerde kalan fondöteni bastırıp tekrar dağıtıyorum.



Bu kadar.Oldukça kolay ve ülkemizde bulunabilecek ürünlerle doğal bir Oh Ha Ra makyajı yapılabiliyor :)

Birkaç not eklemek istiyorum.Kore dizilerinde çok fazla filtre kullanılıyor.Özellikle genç kesime söylemek istiyorum insan ister istemez ne kadar kusursuz ciltleri var benim de cildim keşke böyle olsa diyor.Ama inanın o filtre olmasa ciltteki kusurlar fora.Yani onların da ciltleri mükemmel değil.Moral bozmayın :) Bunun dışında dizinin ilerleyen bölümlerinde makyajdaki renkler biraz değişti.Allık mürdüm tonlarında oldu bazen ve göz makyajında daha değişik tonlar kullanıldı.Oh Ha Ra karakterini canlandıran oyuncunun göz kapakları düşün ve çekik olduğu için katlanma kısmı aşağıda ve o kısmın içinde kalan yere yani kirpik diplerine koyu far uygulayıp dağıtmışlar.Biz bunu yaparsak gözlerimiz daha büyük görünecek ve Oh Ha Ra tipinden biraz çıkmış olacağız ama dilerseniz siz bu teknikleri makyajınıza ekleyebilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar