Procsin Bahar Paketi


Procsin çok güzel 2 Bahar Paketi çıkarmış.Bir tanesi 49,90 diğeri de 79,90'dı yanlış hatırlamıyorsam.49 liralık olan cilt bakımı ağırlıklı diğeri ise saç bakımı ağırlıklıydı.Ben 49,90 liralık cilt bakımı ağırlıklı olanı aldım.Procsin markasının Bubble Mask'ını denedim ve memnun kalmıştım diğer ürünlerini de merak ediyorum bu da güzel bir fırsat oldu.Bir de bu ara makyaj alışverişinden ziyade cilt bakımı ürünleri alışverişi yapmak istiyordum resmen tonlarca ürünü 50 liraya almış oldum :D

Bu arada paket elime 3 gün içerisinde ulaştı.




Dilerseniz neler çıkmış bakalım.




Öncelikle 2 tane yüz temizleme ürünü çıktı.Procsin Bubble Mask Bubble Mask serisinden köpük temizleyici.Maskesinden memnun kalmıştım.Şuradan okuyabilirsiniz.Temizleyicisi de maskesi kadar güzeldir umarım.Diğer temizleyici ise Sıkılaştırıcı Yüz Temizleme Jeli.Bu değişik etkilere sahip bir ürün.Deneyip bunu da yazacağım. 


Kutudan çıktığına en çok sevindiğim 2 ürün.All Day Makeup Cleansing Oil ve All Day Makeup Remover Cleansng Balm.Biri yağ diğeri de balm formda makyaj temizleyici.Bu tarzda temizleyicileri ilk Kore markaları çıkardı ve alması,denemesi zor oluyordu haliyle.Procsin'in bu 2 ürünü çıkarmasına çok sevindim.Makyaj temizleme yağ ve balmlarını denemeyi çok seviyorum.


4 adet cilt bakım yağı çıktı.Cit bakım yağlarını da denemeyi çok seviyorum.Anti Blemish Skin Oil,Q10 Eye Oil,Clin Oil ve Eyebrow Oil.



2 seyahat boyu ürün çıktı.Mini Saç Maskesi Repair ve Active Carbon Diş Macunu.


Bir diğer çıkmasına çok sevindiğim ürünler mini maske setleri oldu.4 paket var ve her paketin içerisinde 3 adet maske var.Her pakette Black mask ve 2 farklı maske daha var.Toplamda 9 farklı maske denenmiş oluyor.Black Mask'ın dışında; Coconut Mask,Milk & Honey Mask,Vitamin Bomb Mask,Egg Mask,Gold Mask,Pomegranate Mask,Bubble Mask ve Whitening Mask var.

Yorum Gönder

2 Yorumlar