Avon True Colour 6in1 Far Paleti


Sanırım aldığım ilk far paletlerinden biri Avon'un bu 6'lı far paletiydi.Aldığım zaman çok beğenmiştim hatta çevremdekiler de çok beğenmişti bu paleti.Uygun bir fiyata da almıştım diye hatırlıyorum 18 yada 20 lira olması lazım.Hala bu paletteki renkler gibi renklere sahip bir palet bulamadım ve favori paletlerim arasında.





Paletin içerisinde kocaman bir ayna,2 tane çift taraflı sünger aplikatör çıkıyor.Sünger aplikatörü çoğu kimse kullanamıyor fakat ben ince detaylar için bu süngerleri kullanmayı seviyorum.


Yapıları yumuşak.Pigmentasyonları yüksek.Kolay dağılıyorlar.

Rengi Chic Glamour.Tam bir sonbahar paleti.İçerisinde 6 renk var.5 ışıltılı 1 tane de mat.


1.renk; Pembe ışıltılı,mürdüm-patlıcan moru tonlarında bir renk.

2.renk; Işıltılı,bakır tonları barındıran rose-gold dediğimiz altın-gül rengi.

3.renk; Işıltılı beyaz.İçerisindeki renklerden dolayı biraz holografik duruyor.Aydınlatıcı olarak da kullanılabilir.Tüm göz kapağı,göz pınarları ve altı,kaş altına uygulanabilir.



4.renk; Altın ışıltılı açık kahverengi.Tüm göz kapağına uygulanabilecek bir renk.

5.renk; Işıltılı hardal sarısı.

6.renk; Soğuk,mat küllü kahverengi.Kontür olarak da uygulanabilir.

Favori renklerim 2 ve 5.Beyaz ve sarı hariç diğer renkler hem geçiş rengi hem de tüm göz kapağına uygulanabilecek renkler.

Bu ürünü ufak bir kozmetik dükkanından almıştım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar