Innisfree Real Skin CC Cream


BB kremden sonra çıkan bir diğer ten makyaj ürünü CC krem.Bunu da tabi ki Koreliler icad etti :D CC krem modası çıktığında her marka cc krem çıkardı ve hepsinin farklı farklı özellikleri var.Bugün anlatacağım ise elimde bulunan ve çok severek kullandığım birçok özelliği olan ve birçok işe yarayan bir ürün.




Kapatıcılığı az olan bu ürünü tek başına,cilt sorunları olmayan ama cildine sağlıklı bir görünüm katmak isteyenlere önerebilirim.Çünkü kapatıcılığı yok denecek kadar az.

Cildi pürüzsüz ve sağlıklı gösteriyor.Beyazlık veriyor.SPF 30 PA+++ içeriyor.

Beyaz-pembe durmasına rağmen cilde yayılınca ten rengini alıyor.

Cilde ışıltı katmaktan ziyade nemli ve sağlıklı,inci gibi bir görünüm sağlıyor.

Ben bu ürünü tek başına kullanmaktan ziyade baz olarak yada fondötenime karıştırarak kullanıyorum.Fondöten böyle daha kusursuz duruyor.Ayrıca koyu fondötenlerimin rengini açmak içinde kullanıyorum.

Gözenek görünümünü azaltıyor.Nemlendirme özelliği hafif.

Ben bu ürünü Ebay'den almıştım.








Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. CC kremleri renk tonunu eşitleme konusunda başarılı buluyorum ama aynı şeyi kapatıcılık için söyleyemeyeceğim ne yazık ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıclığı zayıf olan ten ürünleri zaten ^^ Cildi aydınlık göstermek için kullanılabilir

      Sil
  2. Aydınlık görünüm vermesi güzel ama tek başına kullanılacak bir şey değil gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt kusurlarınız yoksa tek başınıza kullanabilirsiniz ^^

      Sil