Holika Holika UV Wonder Shield Ice Sponge / Serinletici Sprey



Bugün sizlere çok ilginç bir Kore ürününden bahsedeceğim.Yazın nasıl serinleyeceğimizi bilmiyoruz.Buzlu suya girsek de rahatlasak diyoruz :D Bu bahsedeceğim ürün bu etkiyi sağlıyor.Bana bu ürünü bir Koreli arkadaşım göndermişti.İlk zamanlar ne olduğunu kestiremesem de araştırdıktan sonra yaz ayları için çok güzel bir ürün olduğunu keşfettim.





Sprey şeklinde bir güneş koruma ürünü diyebiliriz buna.Güneşten korurken aynı zamanda serinletiyor da.Hatta o kadar serinletiyor ki cildinize buz sürmüş etkisi veriyor.Öncelikle şişeyi çalkalayıp süngeri sıkıp içindeki sıvının dışa çıkmasını sağlıyorsunuz.Islak süngeri yüz ve vücudunuza uyguluyorsunuz.


Kokusu çok güzel.Çok da güzel nemlendiriyor.Cilt ışıl ışıl oluyor.Hatta makyaj bazı olarak da kullanılabilir.

İçerisinde SPF50+ PA+++ Güneş koruma faktörü var.Bu da oldukça yüksek.Krem tarzı Güneş koruma ürünlerinden hoşlanmıyorsanız ama yüksek bir koruma arıyorsanız bu oldukça güzel bir ürün.

Alkol içermiyor.Vitamin ve doğal içeriklere sahip.

Ben bu ürünü tonik olarak da kullanıyorum.Yani pamuğu süngere bastırıp cildime sürüyorum.









Yorum Gönder

0 Yorumlar