Watsons Blender Foundation Sponge / Makyaj Süngeri


Herkese merhaba :)

Bugün sizlerle Watsons'ın bu hem uygun (fiyatını hatırlamıyorum ama uygun olduğunu var sayıyorum :D) hem de yumuşacık makyaj süngeri hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.





Öncelikle şunu hemen söyleyeyim yıkarken dikkat edin.Ben biraz hunhar yıkıyorum lekeler çıksın diye ve ilk yıkamada yırtıldı maalesef.

Bunun dışında rengi güzel,yapısı yumuşak.Uygun fiyatlı güzel bir sünger.

Süngerin ucundaki kısımla göz altına,burun kenarlarınıza uygulama yapabilirsiniz.Altıyla da tüm yüzünüze ten ürününüzü uygulayabilirsiniz.


İçinden böcek çıkmadı :D


Kuruyken;

Ürünü güzel dağıtıyor.Ama ürünü emiyor biraz.


Elimin üst kısmında bb kremi elimle alt kısmında kuru süngerle uyguladım.


Nemliyken;

Yine ürünü güzel dağıtıyor.Kuruya göre daha az ürün emiyor.Ve baya büyüyor nemliyken.


Belli olmuyor ama elimin üst kısmında bb kremi elimle alt kısmında da nemli süngerle uyguladım.

Kullandığım BB Krem : Lioele Beyond The Solution BB

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bendeki süngerlerde ürün çok emiyorr birde arınmıyor en azından bu temizlenmiş😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel temizleme tekniğim var onu oku mutlaka :)

      Sil