Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliners/ Jel Eyelinerlar


En rahat kullanabildiğim,eyelinerı ilk çekme yada çekememe zamanlarımda eyeliner çekmeyi sevdiren ürün jel eyelinerlardır.Kullanımı kolay.Yapısı,kontrolü kolay.Bu yazımda da sizlerle ilk ve tek jel eyelinerlarım olan Maybelline jel eyelinerları anlatacağım.




Öncelikle bu eyelinerlarla beraber fırça da geliyor ve bu fırçalar kullandığım en iyi eyeliner fırçaları.Hem incecik hem kalın çekebiliyorsunuz.Kılları yumuşacık.Şekli de eyeliner uygulamak için yok uygun.


Eyelinerların ise yapıları yumuşacık.Kalıcı ve akma yapmıyorlar.Ama göz içine sürüldüğünde alt göz içine bulaşma yapabiliyor.


Renkler;

01 Black; Mat,koyu siyah bir renk.

03 Blue; Metalik lacivert.Bu rengi yanlışıkla almıştım ama şuan favori rengim bu.

Lacivert olanı 1V1Y'den almıştım ama şuan yok.Siyah olanı da Trendyol'dan aldım diye hatırlıyorum.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. ben lacivert olanının rengini sevdim ... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum ^^ Özellikle Maybelline Color Tattoo Pink Gold ile müthiş oluyor ^^

      Sil