Art Net Professional Line Far Fırçası No:25


Bugün sizlerle çok çok beğendiğim bir far fırçası hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.






Daha önce duymuşsunuzdur Art Net'in far fırçasının ne kadar iyi olduğunu.Hatta MAC 217 numaralı fırçaya da muadil gösterilmişti.Bunları çok bilmiyordum sağolsun arkadaşım önerdi bu fırçayı ve denemelisin deyince Cosmetica indiriminden aldım bir tane.Kendisi yedek bile yaptı :) Ve neden bu kadar severek kullandığını fırçayı kullanmaya başladığımda anladım.MAC kullanmadım daha önce ama bu o kadar iyi ki MAC alır mıyım bilmiyorum.



Fırça şeklinden dolayı çok kullanışlı.Hem dağıtma hem gölgelemede çok başarılı.Farı çok güzel dağıtıyor.Hem tüm göz kapağına far uygulayabilirsiniz hem de gölge yapabilirsiniz.Gölge için uç kısmını kullanabilirsiniz.

Kılları yumuşacık ve sık.Dökülme yapmıyor.

Kısacası uygun fiyatlı en başarılı dağıtma fırçalarından biri bu ürün.









Yorum Gönder

0 Yorumlar