Lioele Beyond The Solution BB Cream



Meşhur Kore kozmetik ürünlerinden biri hatta en popüleri BB kremlerdir.Bu konudan birçok yazımda bahsettim.Makyajın olmazsa olmazlarındandır.Bu yazımda da sizlerle Lioele markasının en popüler bb kremi olan Beyond The Solution BB'sini anlatacağım.



Beyond the solutionın manası çözümün ötesinde demek.Bundan da şunu anlıyorum ki hem makyaj için hem de cilt bakımı için üretilmiş bir bb krem.


Ürünün içeriğinde kolajen var.Firmaya sordum balık kolajeni olduğunu söylediler.Bu yüzden rahatlıkla kullanıyorum.

Şişesi pompalı olduğu için ürün almak daha kolay oluyor.


Tek renk seçeneği var.Pembe alt tonlu bir renk.İlk sürüldüğünde koyu gelse de ürünü yaydıkça rengi açılıyor.Ama açılmış hali bile bana bir tık koyu oluyor.Yazın kullanmayı tercih ediyorum bu yüzden.Bu arada benim ten rengim çok açık belki sizin cildinizle uyum sağlayabilir.

Mat bitişli bir ürün.Yapısı hafif ile orta arası.

Kapatıcılığı çok yüksek bir bb kreme göre.Hatta ek bir kapatıcıya ihtiyaç duyulmuyor.

Aaa şişesi değişmiş.Yeni hali de çok şık ^^


Ben bu ürünü ya Jolse'den yada Ebay'den almıştım.





Kapatıcılık testinde kullandığım ürün ; Maybelline Master Precise Eyeliner

Yorum Gönder

0 Yorumlar