Deborah Milano Black+Long Rimel



Yıllar önce ilk Gratis alışveriş yaptığım gün ne var ne yoksa almıştım :D O zamanlar benim oturduğum yerde yoktu ve Gratis alışveriş yazılarını okumayı,videolarını izlemeyi çok seviyordum.Bana da böyle bir fırsat denk gelince güzel bir alışveriş yapmıştım.İşte bugün o zaman yaptığım alışverişimde almış olduğum Deborah'ın Black and Long rimeli hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.





Üzerinde limited edition yazıyor ama hala satılıyor mu bilemiyorum.Ben bu rimeli alalı 3-4 sene oldu sanırım.Yalnız o kadar uzun sürede gram kurumamış.Hala yeni almış gibi ıslak.

Kirpiklere daha siyah bir görünüm vermeyi ve uzun göstermeyi vaad ediyor.Uzatma etkisi çok iyi.Hem üst hem alt kirpikler de bu etkiyi güzel sağlıyor.Yoğun siyah bir görünüm sağlıyor.Kirpikleri tek tek ayırıyor.

Akma,dağılma yapmıyor.

Fırçası düz ve kıl.Uygulaması kolay oluyor.


Yorum Gönder

0 Yorumlar