The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil / Papatya Özlü Temizleme Yağı


Merhaba :)

Bugün sizlerle bir cilt temizleme ürünü inceleyelim mi? :) Hem de yağ formunda.

Ben temizleme yağlarını ilk defa Kore kozmetiğinde görmüştüm ve merak edip almıştım.Şuradaki bitenler yazımda bahsetmiştim o üründen.Açıkçası cildimin temiz olduğunu ben, yıkadıktan sonra gıcır gıcır olmasından anlıyorum.Yani nemli kalırsa temizlenmemiş gibi hissediyorum.Bu tip ürünlerde de duruladıktan sonra o nemli his oluyor.İlk başlarda garip gelse de sonradan alıştım.

O yazımdaki temizleme yağım bittiğinden beri aynı şekilde bir temizleme yağı arayışı içerisindeydim.Neredeyse 1 sene olmuş ve ben yeni alıyorum.Gerçi bu da hediye :D İhtiyacım olduğu duyulunca doğum günümde hediye olarak alındı.O arayışımın uzun sürme sebebi de Türkiye de bu tarz ürünlerin az ve pahalı olmasıydı.Yurtdışından almak istedim dolar yükselince hemen hemen buradakilerle aynı fiyata denk geldi.Ben de hiç almayayım bekleyeyim dedim.Neyse yine uzattım lafı.Ürünü inceleyelim.


Kendisi İngiltere Norfolk papatyası özü içeren 200 mllik bir makyaj temizleme yağı.

Hassas ciltler için uygun olduğu yazıyor üzerinde.Özellikle kuru ciltler için ideal olduğunu söylemişler.Bence de bu tip yağlı ürünler kuru ciltler ve kışın da karma ciltler için uygun.

Kuru cilde dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulanıyor ve sonra durulanıyor.

Hafif ve akışkan bir yapısı var.

Özellikle su geçirmez makyajları çıkarmak için ideal olduğunu düşünüyorum ki ben bu sebeple kullanıyorum bu ürünü.



Elimde denediğim fondöteni nerdeyse tamamen çıkardı.(Resimler aşağıda)






Bir de yüzümün bir tarafına normal diğer tarafına su geçirmeyen makyaj yaptım ve öyle denedim.İkisini de çok başarılı bir şekilde çıkardı.Su geçirmeyen tarafta biraz fondöten kalıntısı kaldı.



Yorum Gönder

2 Yorumlar