XP Mineral Formulation Concealer


Merhaba :) Dünkü XP Nudes 2 Palet yazımdan sonra bugün de yine XP markasına ait bir ürünle devam ediyorum.XP Kozmetik Alışveriş yazımda da söylediğim gibi bu markayı çok merak ediyordum ve yine çok merak ettiğim birkaç ürününü aldım sadece.Bu Mineral Formulation Concealer'ı da merak ettiklerim arasındaydı.Tipini LA Girl Pro Concealer'a benzettiğim içindir belki.Hatta öyle :D



LA Girl Pro Concealer'ı beğenmiştim ama maalesef rengini tutturamadığım için kullanamadım çok fazla.Bu üründe de aynı hata olmasın diye en açık rengini tercih ettim ama maalesef en açık renk olmasına rağmen bana aşırı turuncu kaçtı.Acaba alırken yanlış rengi mi seçtim dedim ama arkasında 01 yazıyordu yani en açık rengi.Bariz turuncu durduğu için bunu corrector olarak yani göz altı rengimi eşitlemek için kullanırım diye düşünüyorum.


Ambalajı çok şık bir ürün.Fırçalı aplikatörü var.Tüp şeklinde.Çok kullanışlı.

Yapısı ne çok yoğun ne de çok hafif.

Maalesef kapatıcılığı az.Çizgilerde de boşluk bırakıyor.Kapatıcı olarak kendisiyle çok anlaşamasam da corrector olarak gözle görülür fark olduğu için bu konuda seveceğim bu ürünü galiba.

Buradan satın alabilirsiniz.







Yorum Gönder

0 Yorumlar