Real Techniques Expert Face Brush / Fondöten Fırçası



Makyaja ilk başladığım zamanlarda bb krem,fondöten,kapatıcı gibi ten ürünlerimi elimle uygulardım.Daha sonra sünger kullanmaya başladım.Ama izlediğim videolarda fondöteni fırçayla uygulayanları görünce ne tip bir fırça seçeceğime karar veremedim.Birçok fırça denedim doğru fırçayı bulana kadar.Yani ten ürününün sık kıllı fırçayla sürülmesi gerektiğini biraz geç anladım ama aradığım fırçayı da buldum.





Real Techniques Expert Face Brush kısa,yuvarlak uçlu ve sık kıllı bir fırça.Kılları sentetik bu arada.

Bu fırça aslında bence çok amaçlı.Bronzerı mükemmel dağıtıyor,aydınlatıcı sürülebilir,Ben bu ürün ilk elime geçtiğinde göz altı kapatıcımı bu fırçayla dağıtmıştım ve acayip pürüzsüz durmuştu kapatıcım.Fondötenimi fırçayla uygulamak istediğimde de elim genellikle buna gidiyor.Aslında fondöten konusunda da iyi ama son denememde çok az çizgi çizgi duran yerler oldu.Ben çok fazla bastırmış olabilir.Bir de bu ara cildim baya kuru.Onun da etkisi olabilir.

Fondöten,kapatıcı,bronzer,aydınlatıcı gibi ten makyajı için bir fırçam olsun tam olsun diyorsanız bu fırçayı size önerebilirim.Fırça yumuşacık,kolay temizleniyor.rahatça dağıtabiliyorsunuz.Son zamanlarda birkaç kıl dökülme yaptı maalesef ama baya sık kıllı olduğu için pek birşey farketmedi :D

Ben bu ürünü Kozmela'dan 35 liraya almıştım ama şuan indirim var ve 29,75 lira :)









Yorum Gönder

0 Yorumlar