Golden Rose Round Face Brush / Yuvarlak Fondöten Fırçası



Herkese merhaba :)

Elf'in pudra fırçasını çok çok beğenerek kullanıyorum ve pudra uygulamakta çok başarılı buluyorum.Hatta aldıktan ve memnun kaldıktan sonra yedeklesem mi diye düşünürken Golden Rose'un bu fırçasını tavsiye üzere buldum.



Elf'in fırçasına oranda biraz daha küçük olsa da işlevi aynı.

Pudra uygulamada çok başarılı.Küt fırçaya sahip olduğu için tüm pudrayı cildinize uygulayabiliyorsunuz.


Şeklinin dışında rengi de çok şık duruyor.

Fırçası sık ve düz.Kılları yumuşacık.Pudranın dışında bronzer uygulamak için de çok güzel.Özellikle bronzerı yüzünüzde daha büyük bölgelere dağıtmak istiyorsanız bu iş için süper bir fırça.

Bir de likit fondöten için de çok uygun.Çizgi çizgi bir görünüm bırakmıyor.Burada ufak bir tüyo vereyim; bu tip fırçalarla likit fondöten uygularken bastırmaktan ziyade fırçasının ucuyla dağıtmaya çalışın.Böylece çizgi çizgi görünüm de olmamış oluyor ;)





Şuan Golden Rose'un kendi sitesinde fiyatı 14,75 lira.Ben oradan satın almıştım.Siz de almak isterseniz tık tık.


Yorum Gönder

2 Yorumlar