Etude House Moistfull Soothing Mist / Namı Diğer 'Smeeeelll'




Secret Garden'ın Bigbang Parodysini izlerken Daesung'un oynadığı karakterin bir sahnesi vardı.Belki bilirsiniz 'smell' sahnesi :D Yüzüne birşey sıkıyor ve aksanıyla 'smeeeell' diyor :D Bu sahneye çok gülmüştüm ve o zamanlar Kore kozmetiği hakkında bu kadar derin bilgiye sahip olmadığım için 'acaba yüzüne deodorant mı sıktı o' demiştim.Ama zamanla Kore kozmetiği ile haşır neşir olunca Korelilerin yüz spreyi ürettiklerini gördüm.Bu tip spreyler cilde bakım yapmanın pratik yolu.Yani 2 fıssla cildinize bakım yapabiliyorsunuz.

Bugün de bu spreylerden birini inceleyeceğim bu yazımda.



Etude House'un Moistfull serisinden Aloe Soothing Mist.

Adından da anlaşılacağı üzere aloe içeren bir mist.Bu arada mist yüz spreyi anlamında.

Bu mistin özellikleri;

-Etanol,paraben,talc içermiyor.

-Baobap ağacı,organik aloe özü ve bitkisel içeriklere sahip.

-Cilde anlık nemlenme ve rahatlama hissi sağlar.

-Cildinizin hassas ve kuru bölgelerine uygulayabilirsiniz.

-Gözlerinizi kapatarak yüzünüze 20 cm mesafe uzaklıktan sıkıyorsunuz ürünü.

İçerisinde 50 ml ürün var.

İlk sıktığınızda sanki cildinizi durulamış gibi ıslak oluyor ama cilt ürünü emince pürüzsüz bir his bırakıyor.

Makyaj öncesi ve sonrası cildinizi nemlendirmek için de kullanabilirsiniz.

Kokusu çok güzel.

Aloe veranın faydaları zaten saymakla bitmez ama en önemli özelliği cildi yatıştırması.

Bu ürünü yine Ebay'den aldım diye hatırlıyorum.Yada Jolse'den almışımdır.Buralardan alma şansımız yok şuanda.Ben yine de Ebay için şuraya yönlendireyim sizi.Başka bir yerde bulamadım :/








Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Hmm güzel bir ürüne benziyor. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir ürünmüş, şimdi ben de görür görmez aşık oldum :)))

    Keşke ülkemizde kolayca bulabileceğimiz satış noktaları olsaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Etude House da burada satılsa çok güzel olur

      Sil
  3. Yaaaa ben sormuştum dimi bunuu. Ćok istiyordum almayı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Yazmayı unutmuşum ülkemizde de mineral suların spreyleri var

      Sil