Su'nun Notundan Gelenler



Sevgili Su'nun Notu ile aramızda değişik bir bağ var :D Bunu gerçekten nasıl anlatayım bilmiyorum ama ne zaman onunla konuşsam beni kahkahaya boğmadan bırakmıyor :D Bir de yüzyüze görüşsek gülmekten konuşamam herhalde.Çılgın blogger Su seviyorum seni :) 

Ben geçtiğimiz yıllarda hediye göndermek istedim kendisine o da sağolsun kabul etti ve hediyeler eline ulaşınca çok beğendiğini söylemişti ^^

O da bana göndermek istemiş yine sağolsun :)


Bu şirin mi şirin kutunun içerisinde neler var bakalım :)



2 tane Kent Salep göndermiş ^^ Sonbahar-Kış sezonunda afiyetle içilir ^^


Yaaaaa bunlara bayıldım.Bir blogger için en güzel hediyelerden biri de şirin,güzel defterlerdir.Bunlara bayıldım.Hele ki çiçekli olana.Sadece kapağı değil defterin yaprak kenarları da çiçek desenli.Çınar 96 Yaprak 13x21 Çizgili Bloknot kendisi :) Lastiği de var.Ay ben bunu nasıl kullanacağım ya kıyamam :D

Diğeri ise tam çantaya atmalık bir defter.Bu da lastikli su yeşili bir not defteri.Çizgili.Red Apple markasının SA6 kodlu defteriymiş.Biraz da esnek bu defter,kapağı da ince.






Sanırım qxzp markasına ait bir stick note göndermiş.Meyve şekilli ama hangi meyve anlamadım :D Kodu da SM-103.İçerisinde yeşil,koyu pembe,sarı ve açık pembe renklerde post-it var.


Kitap okumasam da nedense kitap ayraçlarını çok seviyorum :D Tübitak'ın Anna Milbourne'ün Yaşadığımız Yerlerdeki 1001 Şeyi Bulun adlı çocuk kitabından esinlenerek yapılmış bir kitap ayracı göndermiş :) Yeşil,çicek desenli lastik toka; ay bunu çok sevdim :D İmza 1970 Fantastic 16200 HB fosforlu sarı ve fosforlu yeşil kalemler veee küçük,çiçek desenli metal bir kutu göndermiş.Ben bu kutuları çok seviyorum.Hatta bende bir tane daha var.Bunun marka ve modeli Dubai Center BK-2039.

Bu kıza nasıl teşekkür edeyim bilemedim.O kadar güzel şeyler göndermiş ki.Tam bir blogger ihtiyaç kutusu olmuş yaaa hem de hepsi şirin ^^ Su ablammm kocamaaaan teşekkürler sana :) Gomawoo ^^

Bu arada kendisi tam bir kitap canavarı.Siz de kitap okumayı ve kitap yorumlarını seviyorsanız, günlük hayattan kesitler okumayı da seviyorsanız Su'nun Notu bloguna uğramanızı tavsiye ederim ;)

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ayy kizz ben bilem gonderdiklerimin markasini neyin bilmiyordum.Sen nadil sifre cozucu gibi anladin sastim yaf ������ O positi ben telefon sekli sandimdi meyve oldugu hic aklima gelmemisti ���� Kutuya da bi tocaman burnusumu koymayi unutmusum amma bir golge gibi seni takip efiyor zaten ���� Begenmene cok sevindim alel acele bu kadar oldu.Ins baska sefere daha guzelleri olur ��������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burun was here :D olsun takipte kal :Dya ben de tlefona benzettim aslında ama meyveli resimler vardı paketin üstünde heralde meyvedir dedim :D acele hali buysa hediyelerin :D sağolasın su ablam :D

      Sil
  2. Merhaba
    Çok cici hediyeler bunlar gerçekten güle güle kullanın. Benim bloğuma da bakarsanız sevinirimmm😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ayrıca davetiniz için de teşekkürler sanırım bakmıştım blogunuza ama tekrar ziyaret edeyim ;)

      Sil
  3. Kitap ayraçlarını ben de çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller :) Defter için de kullanılabilir aslında :)

      Sil