Etude House CC Cream Glow



Herkese hayırlı bayramlar :)

Bugün sizlerle BB krem modasından sonra çıkan CC kremlerden birini anlatacağım.Hatta bu ürün benim ilk CC kremim :)





8'i 1 arada olan Etude House'un CC Cream serisindeki bu Glow versiyonu nemlendirmeyi,cilde makyaj öncesi baz oluşturmayı,kapatmayı,onarmayı ve cildi korumayı vaad ediyor.Bunlar 8 etmedi ama ben de bilemedim :D Öncelikle baz olarak müthiş bir ürün.Ben baz olarak da kullandım ama son zamanlar fondötenlerimin rengini bu cc kremle açmayı keşfettim ve koyu renkli ten ürünlerimle karıştırarak kullanıyorum ve sonuç mükemmel :D Bir de ürün ten rengi alıyor bir müddet sonra.Cildinizi temizlediğinizde mendilde yada pamukta ten rengi ürün oluyor.

Nemlendiriyor.Zaten nemli de bir bitiş sağlıyor.Bir de artı olarak bu 2 numara Glow olduğu için içerisinde minik ışıltılar olduğu için cildi daha parlak gösteriyor.Bir de Silky olanı var.Cildinizde o nemli hissi bırakıyor.

Kapatıcılığı sıfır.Kesinlikle hiçbir kapatıcılık özelliği yok.Eğer kapatıcıya ihtiyacınız yoksa ve cildinizin rengini açmak istiyorsanız bu ürün tam sizlik.Cilde daha beyaz bir görünüm veriyor.Benim ten rengim açık bu kremle daha da açılıyor.

Tam bir Koreli aktrist yüzü havası veriyor.Bol nemli ışıl ışıl :D İçerisinde SPF 30 PA++ Güneş koruma faktörü var.

Bu arada kokusu da mandalina kabuğu kokusu gibi çok güzel :)

Ben Ebay'den satın almıştım.Ama size tavsiyem ten ve cilt bakım ürünlerinizi Ebay'den satın almayın.Çünkü tarihinin geçmesine az kalan ürünleri uygun fiyata satıyorlar ve biz de uygun diye bunu araştırmadan alıyoruz.Ten ürünlerinizi daha çok sırf o markaya yada Kore kozmetiğine ait sitelerden alın.Birkaç dolar daha fazla verirsiniz ama en azından tarihi geçmemiş olur.










Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Yeni bir cc krem arayışı içindeydim. Bu postunu dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da güzel bir CC krem :) Kapatıcılığı olmasa da cildi beyazlatıyor

      Sil
  2. benim için çok parlak ama güzel bir ürünmüş =) iyi bayramlar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Koreliler nem ve parlaklığı çok sevince cilt makyajında böyle ürünler çıkıyor :) Size de iyi bayramlar :)

      Sil
  3. əlimiz çox bənzəyirmiş :D cc dən çox o diqqətimi çəkdi ;) nəm çox önəmlidir. Mən ümumi üz makyajında ən çox da makyajdan bir az sonra üzdə quru, qarışıq və (necə ifadə etsəm ki) çatlaq görünümünü sevmirəm. Məsələn concilier lərdə də göz altı quru və çatlaq çatlaq görünür vurduğum ürün :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa getçekten mi 💕 Ben de hiç sevmiyorum kuru görüntüyü.Onun için cildi bolca nemlendirmek ve iyi bakım yapmak gerekiyor

      Sil