Yves Saint Laurent Shocking Mascara/ Rimel



YSL Touche Eclat kapatıcının yanında verilen YSL Shocking rimeli inceleyelim bugün.




Rimelin seyahat boyu çıkmıştı setten ve alalı 3 sene olmuştur sanırım hala kurumadı.

Fırçası uzun ,sık ve dağınık kıllı.Bir katta bile kirpiklere acayip hacim vererek daha belirgin olmasını sağlıyor.Birkaç katta ise kirpikler hem uzun,hem yoğun hem de daha kıvrık bir görünüme kavuşuyor.Ben yoğun kirpikleri daha çok sevdiğim için bu rimelin sağladığı etkiyi de çok seviyorum.Zaten takma kirpik etkisi vermeyi vaad ediyor.

Akma ve dökülme yapıyor.Ama bu ürünün kolay temizlendiği anlamına da geliyor.

Gül gibi çok güzel kokuyor.

İçerisinde; parafin,balmumu,alkol,gliserin,jojoba yağı,parfüm var.

Bendeki rengi 01 Siyah.

İlk fırsatta bu ürünün tam boyunu almak istiyorum.Gerçekten çok çok çok beğeniyorum.


Ben bu seti Misspera'dan almıştım ama şuan yok orada.Hepsiburada'da buldum sizin için bu rimelin tam boyunu.Bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.







Ambalajın üzerine yanlış serinin açıklamasını yapıştırmışlar.




Yorum Gönder

0 Yorumlar