Eklips Shading Brush / Far Fırçası



Eğer uygun fiyatlı ve kullanışlı bir de hayvansal kıllardan yapılmayan fırça arıyorsanız Gratis'te satılan Eklips fırçaları önerebilirim size.İşte bu fırçalardan birini inceleyeceğiz bugün.

Kardeşim hem uygun fiyatlı hem de herşey için kullanabileceği bir far fırçası önermemi istemişti.Ben de Eklips'in far fırçasını önerdim.Ben daha önce kullanmamıştım ama Gratis'te bu fırçayı gördüğümde her türlü göz makyajı için kullanılabileceğini düşündüm.

Bir de Eklips'in fırçaları Ecotools'un fırçalarına benzediği için de seviyorum :)







Fırça düz ve tombul bir fırça.Kılları sık.Hem baz renginizi yani tüm göz kapağına uygulanacak rengi uygulayabilir hem de bu rengi rahatlıkla dağıtabilirsiniz.Hatta geçiş rengini de bu fırçayla dağıtabilirsiniz.

Bu fırça ile farı dağıtmak oldukça kolay.






Yorum Gönder

0 Yorumlar