Missha Under Eye Brightener Kapatıcı



Ben de uyku düzeni çok olmayanlardanım.Bazen geç uyurum erken kalkarım bazen erken yatar geç uyanırım veya bunların arasında birşey olur :D Yani dakik vaktinde yatıp vaktinde kalkan bir insan değilim ama çok çok özeniyorum böyle insanlara ve böyle düzenli bir uykum olsun istiyorum.Yine uzattım konuyu :D Nereye bağlayacağım bu konuyu tabi ki göz altı morluklarına.Göz altı morluklarının temel sebebi düzensiz uyku.Biz ne kadar kapatmaya çalışsak da öncelikle uyku düzenimizi oluşturmamız lazım ki kapatıcıya ya daha az ihtiyaç duyalım yada hiç ihtiyacımız olmasın.Bir de su.Bana cilt bakımıyla ilgili çok sorular geliyor.Cildim kuru yada sivilce için önerebileceğim ürünler soruluyor.Kesinlikle su düzeni de oluşturun hayatınızda.Bol bol su için ama tabi aşırıya da kaçmayın :D Ben şahit oldum sivilceli ve büyük gözenekli birinin günde 2 litre su içerek cildinin berraklaştığına ve gözenek-sivilce probleminin azaldığına.Su içerek aynı zamanda cildinizi içerden de nemlendirmiş olursunuz.Yine uzattım.Tamam konuya geliyorum :D Göz altı morluklarımızı kapatmak için kimimiz kapatıcılığı az kimimiz yoğun olanları tercih ediyoruz.Benim bugün tanıtacağım ürün de Missha'nın göz altı kapatıcısı.




İsmi göz altı aydınlatıcısı.Bu isme ve özelliğe sahip ürünlerden çok fazla kapatıcılık özelliği beklenmez.Ama ben bu ürünün kapatıcılığına bayıldım.Aydınlatıcı olarak geçmesine rağmen bu kategori içerisindeki ürünlere nazaran kapatıcılığının yüksek olduğunu düşünüyorum.

Yapısı yoğun,biraz pudramsı bir bitişi var.Bu yüzden kuru göz altlarına sahipseniz nemlendirici ile birlikte kullanmanız daha iyi olur.

Ben sivilce izlerimin üzerine de uyguluyorum ve onları kapatmada da çok başarılı.

Ürünü ilk sürdüğünüzde koyu sarı bir görüntüsü var.Eyvah diyorsunuz.Bu kesin absürd duracak şimdi cildimde,turuncu turuncu duracak diyorsunuz ama yayıldığında sanki cilt tonunuzla eşitleniyor rengi.Hatta göz altlarına vaad ettiği aydınlığı sağlıyor.Tamamen kapattığını iddia etmiyorum.Eğer göz altı morluklarınız fazla ise bu yeni çıkan corrector trendi var yani kapatıcı paletleri.İçerisinde somon,mor,yeşil ve birkaç renk daha var.Oradaki mor renk ile göz altınızdaki morlukları örtüp üzerine de bunu uygularsanız tam kapatıcılığı elde etmiş olursunuz.

Göz çizgilerine yok denecek kadar az birikme yapabiliyor.Kalıcılığı iyi.

Bu arada bendeki rengi Light Beige.

Ben Ebay'den satın almıştım.Şuradan bakabilirsiniz.Ebay'den satın alamazsanız Missha Türkiye'den bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Merhaba. Güzel blogunuzu takipteyim. Moda ile ilgileniyorsanız bloguma beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) Blogunuzu ziyaret ettim ve çok beğendim 💕💕

      Sil