Maybelline Color Whisper Lipstick / Ruj



Yıllar önce Youtube videolarını ilk izlediğim zamanlarda yabancı youtuberların kozmetik alışverişlerinde görüyordum bu ürünü ama maalesef  Türkiye'de satışta değillerdi o zamanlar.Ben de instagramda satış yapan birinden satınalmıştım ama o kadar uzun zaman oldu ki hesabı hatırlamıyorum ve bulamadım.O satıcıdan Maybelline Color Whisperların 20 numarası Mocha Muse'u almıştım.Daha sonra Gratislere gelince oradan da 130 Pink Possibilities rengini aldım.


Ürünleri inceleyelim;

Öncelikle Amerika ambalajı ile Türkiye'de satılan ambalajı arasında biraz fark var.Amerika'da satılanın üzerinde Color Whisper yazısı var ama Türkiye'de satılanda yok.Bu konuda yazılı olanı daha çok beğendim.Türkiye'de satılanın üst kısmında da ayna gibi birşey var ama Amerika versiyonunda yok.Bu konuda da bizde satılanı beğendim.Kapakları şeffaf ve rujun renginde.Ürünü sonuna kadar açığınızda bir click sesi geliyor.Yani bu sesle ürün olara siz kapatmadığınız sürece sabitleniyor.


Yapıları yumuşacık.Balm-glossy yani parlak bir bitişi var.Pigmentasyonları orta.Yani lip balm gibi.Dudaktaki pigmentasyonları zayıf.

20 Mocha Muse; İçerisinde hafif pembelik bulunan açık kahve tonlarında bir nude rengi.İçerisinde ufak ışıltılar var.

130 Pink Possibilities; canlı bir pembe fakat dudakta o kadar canlı durmuyor.Bunda da çok az ışıltı var.




Bu ürünleri Gratislerden yada Amerikan drug store ürünleri satan Instagram mağazalarından satın alabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar