Avon Super Extend Mascara


Herkese merhaba :)

Beni Snapchat'ten yada Instagram'dan takip edenleriniz günlük makyajlarımı sıkça görüyorlar.Geçtiğimiz günlerde de Avon'un bu rimelini kullandım makyajımda ve farkettim ki bu rimel waterproof yani suya dayanıklı.Bunu tabi ki gözlerimi suyun altına tutarak denemedim :D Ama benim yaz mevsiminde cildim hem yağlanır hem de terden göz makyajım akar.Rimelim de haliyle akar ve dırırı panda girl :D Bu rimeli sürdüğüm gün sıcakta dolandım saatlerce,cildim yağlanmıştı ama rimelde gram akma,oynama olmamış.Bayıldım.Hem de diğer waterproof rimeller gibi zor da çıkmıyor.Hani bazı waterproof rimeller böyle kalıp kalıp çıkar ya o şekilde değil daha yumuşak çıkıyor.




Bu rimeli bana bir arkadaşım hediye etmişti.Buradan kendisine teşekkür ediyorum :) 

Gelelim verdiği efektlere.Aşırı yoğunluk,dolgunluk uzunluk vermiyor.Kirpiklere sadece doğal bir belirginlik kazandırıyor.Ben 2 kat uyguladığımda kirpiklerim daha uzun ve sık görünüyor.

Fırçası sık ve plastik.Benimkisi biraz yamulmuş ama sıkıntı çıkarmıyor bu hali :)

Ürün elime geçeli 1-1,5 seneden fazla oldu ve hala sanki yeni almışım gibi ıslak.Ürün kurumadı yani.

Bu ürünü Avon satışı yapan temsilcilerden satın alabilirsiniz.

(Bu arada beni Snapchat'ten takip etmek isterseniz id'm myyd91 ;))



Yorum Gönder

0 Yorumlar