Maybelline Affinitone Concealer / Kapatıcı



Size uygun fiyatlı ve güzel bir kapatıcı önerim var :)

Benim ilk kapatıcım ve şuan elimde 3.sü olan bir ürün.Ben ilk aldığımda 12 liraya almıştım daha sonra fiyatı 17 liraya yükseldi ve en son aldığımı da Cosmetica'dan 8 liraya almıştım :) Zaten o 8 lirayı görünce elimde vardı ama bir daha o fiyata bulamam ve nasıl olsa bitince alacağım diye hemen almıştım :D


Ürünün kapatıcılığı likit bir kapatıcıya göre yüksek.Sivilce izlerimi iyi kapatıyor.Göz altlarımı kapatırken aynı zamanda aydınlatıyor ki ben bu özelliğine aşığım.İlk aldığımda 2 numarasını almıştım.O da oluyordu benim ten rengime ama ben biraz açık renk kullanmayı seviyorum kapatıcı olarak.Bu yüzden diğerlerini 01 Nude Beige aldım.

Aplikatörüyle göz altıma 5 nokta koyup tüm göz altıma ve göz kapağıma dağıtarak kullanıyorum.

İçerisinde bal,salatalık ve aloe özleri var.






Yorum Gönder

0 Yorumlar