Güzel Yürekli Bir Dongsaeng'den Mektup




Merhabalar ~

Eski yazılarımı okuyanlar bilirler benim sevdiğim şeylerden biri de penpalling yani mektup arkadaşlığı.Teknoloji çağındayız malum :D mektup yazma olayı çok az bu devirde.Biz de mektuplaşmayı sevenler olarak bu işi kendimizce devam ettiriyoruz :)

Instagram'da mektuplarımı paylaşmıştım ve çok çok güzel yürekli minik bir Kore hayranı arkadaş sahibi oldum :) Kendisi sağolsun bana çok güzel bir mektup ve hediyeler gönderdi <3 Aslında kendisi göndereli baya oldu ama ben meşguliyetten bir türlü cevap yazamadım :(


Çok çok şeker bir zarfla göndermiş mektubunu.Özellikle zarfın arkasındaki bantlara bayıldımmm :)

Mektubu da çok şekerdi.Birçok ortak noktamız var ve cevap yazmak için sabırsızlanıyorum :)


Ortaköy kartpostalı göndermiiiiiş <3 İstanbul'un en sevdiğim yerlerindendir.Çok değişik bir havası var.

Bir de Green Wood Karışık Bitki Çayı göndermiş ve kurdele ile bağlamış yaaa çok şekeeer ^^ Ben mektuplaşırken bana gelen mektuplarda çay hediye edildiğinde çok seviniyorum :) Çünkü değişik çayları denemeyi seviyorum.

Çok severek okudum mektubunu.Hediyelerimi henüz kullanma fırsatım olmadı.Açıkçası biraz da kıyamıyorum :) Buradan da teşekkür edeyim dongsaengime ^^ Canııımm çok teşekkür ederim :) En kısa zamanda yazacağım ben de inşaAllah :)




Yorum Gönder

0 Yorumlar