Assalamualaikum Beijing Asma Makyaj ve Şal Bağlama Önerisi


Merhabalar ~ 

Mayıs ayında çok severek izlediğim bir filmi paylaşmıştım sizlerle.Assalamualaikum Beijing.Oradaki başrol yani Asma'nın makyaj ve şal bağlama modellerini çok beğenmiştim.Ben de denedim ve elimden geldiğince sizlerle paylaşmak istedim.


Makyajdan başlayalım.Öncelikle Asma'nın pürüzsüz bir cildi olduğunu görüyoruz.Aynı zamanda ışıl ışıl bir makyajdan ziyade yüz hatlarının belli olduğu ve mat bir makyaj olduğu göze çarpıyor.Ten makyajından başlayalım.Asma buğday tenli bir kız ve filmde dikkat ettiğim kadarıyla el ve yüzünde ton farkı vardı hafif.Yani kullanılan fondöten belki yarım ton daha koyuydu.Bu yüzden ben de cildimden biraz daha koyu bir ten ürünü olan bir BB krem seçtim.Bunu Daiso makyaj süngeriyle uyguladım.Daha kusursuz olması açısından 2 pompa yani 2 kat kullandım.Ürünlerin hepsinin isimlerini sırasıyla aşağıya yazacağım.Sonra açık renk bir kapatıcı ile sivilce izlerim ve göz altlarımı güzelce kapattım.Göz altlarıma daha fazla uyguladım.Bunu da yukarıda bahsettiğim sünger ile uyguladım.Sonra o yağlı görünümü örtmek ve daha mat bir görünüm sağlamak açısından bir pudra fırçası yardımıyla kullandığım bb kremin rengine yakın bir pudrayla ten makyajımı sabitledim.

Asma da dikkatimi çeken 2 makyaj detayı vardı.Bunlardan birisi elmacık kemiklerinin boşluğuna sürülen turuncu sıcak tonlarda bronzer uygulamış olmalarıydı.Bende aynı şekilde uyguladım.Hatta biraz da allık gibi kullanılmış hafif de allık olarak kullandım.Bunu da bir allık fırçası yardımı ile uyguladım.

Kaşlara geldiğimizde Asma'da doğal kaşlarını sadece belirginleştirmiş olduğunu görüyoruz.Uzun,kavissiz yani keskin hat olmayan,doğal bir kaşa sahipti filmde.Ben de kaş uzunluğum kısa olduğu için,kaşımın içerisinde kavissiz yani hafif eğimli bir kaş çizip hafif de uzattım.Bunun için de kaş rengime uyan bir kaş farı ve fırçası seçtim.

Asmanın hatlarını makyajımızda elde etmek için ise bronzer işlemi uygulayabiliriz.Bunun için önce burun kenarlarımızı ve burnumuzun altını kontürleyebiliriz.Daha sonra kaşlarımızın üst hizasını,Burun üstümüzü,elmacık kemik üstümüzü,bıyık bölgesini ve çenemizi mat bir aydınlatıcı ile aydınlatıyoruz.Bunun için yine bir sünger kullanabiliriz.Hafif pembe bir allıkla da yanaklarımıza renk katabiliriz.Benim kullandığım allık kremdi ve sık kıllı bir fırça yardımıyla uyguladım.

Asma'da dikkatimi çeken bir diğer makyaj ise göz makyajıydı.Çok açık tonlarda far kullanmışlar e Asma2ya çok yakışmıştı.Ben de bu makyajı uyguladım.Öncelikle pembe tonları içeren bir krem rengini tüm göz kapağıma uyguladım,kaş altlarım dahil.Daha sonra açık lila tonlarda bir far seçip sadece gözümün üst kısmına uyguladım.Mat olsa daha iyi ama benim elimde simli bir far vardı.Bu işlem için sık ve dağınık kıllı bir far fırçası kullandım.

Eyeliner olarak gri göz kalemini sadece göz hizama sürüp sık kıllı bir fırça ile dağıttım.Normal,doğal bir görünüm sağlayan bir rimel uyguladım.

Son olarak ruju ise pembe nude tonlarındaydı Asma'nın.Ben de bu tonlarda bir ruj uygulayıp üzerine peçete örtüp pudrayı uyguladığım fırçamla üzerine pıt pıt yapıp çok az matlaştırdım.Ve işte makyaj bu kadar :)

Gelelim şala.Assalamualaikum Beijing'de şal sponsoru ZOYA diye bir markaydı.Gerçekten çok güzel şallar ve boneler vardı.Ama ben şuan elimde olan bir şal ile tavsiyede bulunacağım.Viskoz şal ile yapmaya çalıştım Asma'nın şal modelini.Zaten bu model ya viskoz yada penye şal ile yapılabilir benim tahminim.Neyse modelin nasıl yapıldığına geçelim.Ben kendimce buldum nasıl yapıldığını.Yani resme bakarak.Belki aslı daha değişiktir ama ben bu şekilde yaptım.Aslında Endonezyalılar topuz kullanmıyorlar diye biliyorum ama yukarıdaki resimden ilham alarak yaptım ben ve orada sanırım çok az bir topuz var.Ama ben yine de topuz kullanmadım yaparken.Öncelikle bonemizi taktıktan sonra şalı azıcık katlayıp,bir tarafı kısa diğer tarafı uzun şekilde bağlıyoruz.Kafamızın tam ortasından ve yarısından kulağımızın üzerine doğru şalı hafif katlıyoruz ve iğneliyoruz.Sonra uzun tarafı alıp,kafamıza dolayıp şalın o dökümlü kısmı arkada kalacak ve o ilk katladığımız yer görünecek şekilde onu da iğneliyoruz.Kısa kalan kısmı da arkaya atıyoruz.

İşte bu kadar :)

Videolu anlatım daha iyi olurdu fakat video çekmiyorum maalesef.Anlatabildiğimce anlattım :) Umarım hoşunuza gitmiştir.

Ürünler;

Lioele Beyonde The Solution BB Cream
Maybelline Affinitone Concealer 01 Nude Beige
Hello Kitty Compact Powder 02
Golden Rose Round Face Brush
Flormar Bronzing Powder Face & Body BR03
Eklips seyahat boyu allık fırçası
Wet n Wild Ultimate Brow Kit E963 Ash Brown
Naturalove açılı kaş farı fırçası
Maybelline Dream Touch Blush 04
Aliexpress kaşık şeklinde fondöten fırçası
Dresslink far fırçası
Wet n Wild Coloricon far paleti E3931 Floral Values
Art Net Professional Line 25 numara far fırçası
Flormar Waterproof Eyeliner 102 numara
Real Techniques Accent Brush
Essence Get Big Lashes 3 Triple Black Mascara
Flormar True Color Ruj Matte 36




Yorum Gönder

0 Yorumlar