Shiseido Majolica Majorca Lash Expander Edge Meister Mascara


Bahar makyajı öneri yazımda bu rimelden azcık bahsetmiştim.Bu yazıda biraz daha detaylı bahsedeceğim.

Bu rimeli severek takip ettiğim vlogger Kim Dao'da görmüştüm.Daha sonra birkaç Asyalı bloggerda da açıkçası paketine hayran kalıp çok fazla araştırmadan aldım.

Ürünümüz bir Japon markası olan Shiseido'nun alt markası Majolica Majorca.Paketi gerçekten inanılmaz şık.Böyle prensesimsi :D Nasıl anlatılır bilmiyorum ki.Siyah üzerine altın ve açık pembe renklerde desenler var ve yazısı da el yazısı tarzında yazılmış.Kapağın en üst kısmında ise altın rengi çok şık bir amblem var.




Gelelim asıl meselemize yani ürünün özelliklerine.Ürünün bendeki rengi BK999 yani siyah.Çok yoğun bir renge sahip.Yapısı ağır bir rimel ve içerisinde henüz ne kılı olduğunu bilmediğim minik kıllar var.Bunlar kirpiklere yapışarak daha uzun ve yoğun görünmesini sağlıyor.Özellikle uzun görünmesine oldukça yardımcı oluyor.

Yapısının ağır olması bir yandan iyi kirpikleri belirginleştirme açısından.Ama bunun yapısı biraz zamk gibi.Zaten ürünün en önemli özelliği su geçirmez olması.Öyle bildiğimiz su geçirmez, azcık bir göz sulanmasında akanlardan değil😄Harbi harbi su geçirmez.Hatta çıkaramıyorsunuz bile.Ben makyajımı silerken gözümü makyaj temizleme suyuyla sildim.Pamuğa bir baktım kirlenmemiş.Rimelin normalde pamuğa gelmesi lazım ama bu sadece ufacık renk vermiş pamuğa :D Sonra makyaj temizleme jeliyle temizleme çalıştım ve onda da olmadı.En son bir krem alıp teker teker çıkardım kirpiklerimden -_-

Asyalıların kirpikleri genellikle yukarı doğru değil.Kirpiklerini kıvırdıktan sonra sürdükleri rimel su geçirmez olmalı ki öyle kalsın kirpikleri.Bunu bir arkadaşım keşfetmişti.Buradan selamlarımı iletiyorum ona :D



Fırçaya gelirsek plastik bir fırçaı var ve şekli diğer rimellere göre daha değişik.İnce bir fırça.

Kirpikleri tane tane ayırıyor.Bu özellikle alt kirpikler açısından oldukça iyi.

Doğal bir uzunluk veriyor kirpiklere.

Ürünün kirpiklerimde görünüşünü Snapchat'te bahar makyajımı anlatırken paylaşmıştım.

Şuan yok ama isterseniz tekrar ürünü uygulayıp paylaşabilirim.





Yorum Gönder

0 Yorumlar