Rimmel London Brow This Way Brow Styling Gel



Merhaba :)

Bugün Rimmel London'a ait kaş rimelini inceleyeceğiz.


Yapısı diğer kaş rimellerine göre daha sıvı olan bu rimelin fırçası da biraz büyük.Bu yüzden uygulamak çok zor oluyor.Eğer rimelin uç kısmıyla uygulayabilirseniz istediğiniz sonucu alabilirsiniz fakat ben fırçayı düz kullandığımda rimel kaş çevreme bulaştı ve pigmentli ve kalıcı olduğu için de çok zor çıktı.


İlk sürüldüğünde ıslak bir yapıya sahip olduğu için kaşlarınıza birşey değdirmemeye dikkat edin.Ama kuruduktan sonra bulaşmıyor.Hatta zor bile temizleniyor.Ben peeling süngeri ve makyaj temizleme jeliyle çıkarabildim tamamen.Mendille ürün tamamen temizlenmiyor.


Bendeki rengi 003 Dark Brown.Kaşlarımın rengi koyu kumral.Ben genellikle en koyu rengi kullanırdım kaş ürünlerinde ama farkettim ki çok kötü duruyor.Bir açık ton bana daha iyi oluyor ve bu da bana koyu geldi.

Bu ürünü aklıma şuan gelen bir yöntemle kullanmayı deneyeceğim.Rimel fırçasından ürünü başka bir ince uçlu fırçaya alıp uygulayabilirim.

Evet benim bu ürün hakkında yorumlarım bunlardı.Sorularınız varsa sormayı unutmayın ;)

Bu ürünü Watsonslardan satın alabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar