Çantamda Neler Var?



Güneşli mis gibi günlerden (Elhamdülillah) merhaba :)

Bahar geldi resmen.Hava o kadar güzel ki :)

Geçtiğimiz hafta hissediliyordu bu havalar zaten.Ben de bu güneşli havaları fırsat bilip blog yazılarım için fotoğraf çektim.Hatta o günün yazısı ve birazdan çantamdan çıkacak Maybelline Master Ink Eyeliner yazım da şurada.

Ben neredeyse yazın bile büyük ve siyah çantayla dolaşırım.Benim için acayip kullanışlı oluyor.İçerisine herşeyi koyabiliyorum ve şık durduğunu düşünüyorum.

Bu çantam Mudo Accessoires'ten ama modelini bilmiyorum.


Ön tarafında çıtçıtlı bir gözü var.


Buraya genellikle telefonumu,not defterlerimi koyuyorum.


Arkasında fermuarlı bir gözü var.



İçi oldukça geniş.Bir tarafında fermuarlı bir tarafında bölmeli gözleri var.


Çantamın içerisinden çıkanlar;


Defacto Pembe cüzdan.İçerisinde bir sürü göz var ve çok sağlam.Oldukça da kullanışlı.

Anahtarlarım.


Albaraka tükenmez kalem.

Sleepy Rose Garden ıslak mendil.Şurada kendisinden bahsetmiştim.

Kore'den hediye gelen bir cüzdan.İçerisinde ilaçlar var.

Bir adet Oriflame tester ruj 19 numara.

Ve Gratis kedi desenli bozuk para cüzdanı.



Ön gözden çıkanlar;


Keskin Color Lastikli Tiny Bloknot Kareli.Alışveriş listesi için kullanıyorum.

Deffter kedi desenli çizgili not defteri.

Oriflame Vivacity çanta boy parfüm.Kokusuna bayılıyorum.Turunçgil kokuları benim başımı ağrıtır bu da greyfurtlu ama çok ferah bir kokusu var o turunçgil kokusunu bastırmış.

Maybelline Master Ink Eyeliner.O gün yazısını yazmak için fotoğraf çekerim diye almıştım yanıma.


Ve Arka fermuarlı gözde ise Finnair Tükenmez kalem var.Bu kalemin ucu çok ince ve rengi mavi.Yukarıda defterin linkinde bu kalemin yazısını da bulabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar