Beğendiğim Yeni Çıkan Kozmetik Ürünleri

Üşengeçlikten bir sürü yazım birikti ve şuan o üşengeçliği kırıp yazılarıma başlamak istiyorum.

Uzun zamandır yeni çıkan ürünlerden çok çok beğendiklerimi ayırıp blogda paylaşmak ve neden istediğimi de yazmak istedim.

Ülkemizde bulunan ürünlerden başalyalım.




Giordani Gold Oriflame'e bağlı bir marka ve gerçekten çok güzel ürünleri var.Ben de ruj ve pudrası var ve çooook severek kullanıyorum.Hem kaliteli hem ambalaj açısından çok şık hem de indirimi yakaladığınızda uygun fiyata alabileceğiniz ürünler bulabilirsiniz.

Benim son zamanlarda çıkardığı ve almak istediğim ürünleri ise;

Giordani Gold Eyeshadow Quad far setinde Divine Brown olanı.Bu aralar ne kadar far alsam da doymuyorum.Bir ara rujlara takmıştım o ara bir sürü ruj aldım.Şuan ise aynı durum farlar için geçerli.Ya toprak tonları,ya mürdümümsü yada turuncu-kahve karışık tonları çok sevdiğim için ve bunun da ambalajına bayıldığım için bu ürünü çok beğendim.

Diğer almak istediğim ürün ise Highlighting Concealer.Bu tip ürünlerden ne kadar alsam bıkmam.Çünkü paketi yani kullanılışını çok beğeniyorum.Ben zaten göz altlarımı aydınlatmayı seviyorum.Bu ürün de böyle şık şık beni al diyor.




Ülkemizde bulunan ve bir Türk markası olan Flormar'dan da oldukça fazla almak istediğim ürün var fakat yenilerden bunları ayırdım.İlk önce şunu söyleyeyim Türk kozmetik markalarıyla gurur duyuyorum.O kadar güzel ürünler çıkarıyorlar ki özellikle de son zamanlarda yabancı markaları denememe fırsat kalmıyor.Hem yerli hem uygun hem de kaliteli.Gerçekten tebrik ediyorum.

 Flormar Rotating High Performance Volume Mascara'yı istemem sebebim ince uçlu rimel takıntım.Kirpiklere doğal bir belirginlik kattığı ve alt kirpiklerde bıraktığı etkilerden dolayı bu tip rimelleri çok beğeniyorum.

Flormar Ultimate Eyes Primer Mascara'yı da denemek isteme sebebim rimel bazlarını seviyorum.Onu sevme sebebim ise kirpiklerimin yoğun görünmesini sevmem.

Ve ve ve bir kalem far aşığı olarak Flormar'dan şuan en çok istediğim ürün Metallic Eyeshadowlarından Light It Up rengi.Şuradan bu ürünü denediğim günün yazısını okuyabilirsiniz.



Golden Rose da son dönemlerde atak yapan bir marka.O kadar güzel ürünler çıkarıyorlar ki hayran kalıyorum.Özellikle dudak ürünlerini ayrı seviyorum.

İşte bu dudak ürünlerinden en merak ettiklerim Matte Lipstick Crayon ve Longstay Liquid Matte Lipstick.

Bunların dışında şurada bahsettiğim Make up Primer Mattifying & Pore Minimising baz almak istediğim ürünler arasında.

Ve Longstay Gel Eyeliner.Onu da Tonymoly Gel Eyeliner'a benzettiğim için almak istiyorum.Şuradan Kore kozmetik ürünlerine muadil Türk kozmetik ürünlerini bulabilirsiniz.

Ve çok sevindiğim vedenemek istediğim Nascita fırçalar.Henüz hiçbir fırçayı denemedim ama yorumlar olumlu ve değişik kullanışlı şekillerde fırçalar ürettikleri için merak ediyorum.

 

Watsons mağazası maalesef benim bulunduğum yerde yok ve oradan da yeni çıkan 2 ürünü merak ediyorum.Biri Rimmel London Kate Moss Nude ruj serisi diğeri ise Küçük Prensli peçete seti :)


Gelelim ülkemizde bulunmayan ürünlere.

Dediğim gibi kalem farları çok seviyorum.Missha da yeni Eye Fit Stick Shadow çıkarmış.Bu eski mi yeni mi bilmiyorum ama sanırım yeni ya.Bu da denemek istediklerimden.


Yine kalem far yine kalem far :) Maybelline Color Tattoo krem farları severek kullanıyorum zaten.Bu krem farların kalem versiyonu çıkmış.Acaba buraya gelir mi ki?


The Balm'ın yeni kalem far serisi Batter Up da dikkatimi çeken ürünlerden oldu.Renkler oldukça doğal duruyor.




Skin Food'un ambalajlarına bayılıyorum.Yeni çıkardığı Snoopy serisine aşık oldum.Face Mist'i ve pembe lip oilini denemeyi çok istiyorum.Bunların dışında Mineral Sugar Blend Eyes doğal tonlardaki far paleti de yeni ve şık ürünlerinden bir tanesi.


Beyond daha önce denemediğim bir marka ama Alice serisi çok güzel görünüyor.Özellikle de bu Cushion fondöten :)



Lip oil diye birşey çıktı Kore kozmetiğinde son zamanlarda.Hatta arkadaşımla konuşmuştuk bu konuda.Ben henüz denemedim.O da çok abartılacak bir ürün olmadığını söylemişti ama ben yine de merak ediyorum.


Etude House çok çok sevdiğim markalardan.Özellikle bu markanın yeni serilerinden bir sürü beğendiğim ürün var.Mesela bu Play Color Eyes In The Cafe With Track paleti doğal renkler içeren ve Kore makyajı için ışıltılı renklere de sahip bir palet.













Etude House'un Big Cover serisi de merak ettiklerim arasında.Tamamen kapatıcı ürünler üzerine üretilen bir seri diye tahmin ediyorum.Çünkü genellikle kapatıcı var bu seride :D Özellikle Big Cover Cushion kapatıcıları çok merak ediyorum.




Yüz paletleri de sevdiğim ürünler arasında.Essence'in Shape Your Face Contouring Palette oldukça şık duruyor.Burada var mı bilemiyorum ama buradaki Gratis'te Essence markası bile yok maalesef.

Essence Blush Ball.Çok çok şirin bir ambalaja sahip allık :)

Yine bir far.Essence'e ait The Velvets serisinden tekli farlar da denemek istediklerim arasında.

Ten rengi kalem farlar çok seviyorum bu yüzden Essence'in 2in1 Eye Shadow'u da güzel görünüyor.

Etude House'un bu Blend For Eyes 4'lü far paletlerine ayrı bir hayran kaldım *.* Çok çok denemek istiyorum.


Belki Etude House'u takip ediyorsanız biliyorsunuzdur.Bir ara Play 101 Pencil kalemleri vardı.Şimdi de bu serinin Sticklerini çıkarmışlar.Allık,aydınlatıcı,kontür ve fondöten seçenekleri var.




Ve ve veeeee *.* Etude House'un en son çıkardığı seri! Berry Delicious'a hayran oldum.Hepsini denemek istiyorum ama şimdilik lip tintini aldım.Bakalım nasıl çıkacak.



Ya Missha'nın Line serisine ne demeli.Bayıldım.Cushion fondöteni ve lip tinti en çok merak ettiklerimden.




Avon'un bu 8'li doğal tonlardaki far paleti de oldukça kullanışlı ve şık duruyor.




Buraya gelir mi bilmem ama Wet n Wild'ın bu yeni çıkan fırçaları da resmen al beni diyor.

Eveeeet.Benim keşfettiğim yeni ürünler arasından beğendiklerim bunlardı :)

Sizler hangilerini beğendiniz?

Yorum Gönder

0 Yorumlar