Yabancı Abur Cuburlar: Lotus Biscoff




Herkese merhabaaaa ~

Blogda gördüğünüz gibi değişik abur cuburları da tadıp paylaşacağım :)

Bugün Kore'den gelen hediyelerden biri olan Lotus Biscoff'u paylaşacağım.

Kore yapımı bir bisküvi değil.Bildiğim kadarıyla Belçika yapımı.Daha önce arkadaşım bu bisküvilerden göndermişti ve çok beğenmiştim.Yine göndermiş sağolsun :D

İçindekiler konusunda tereddütlüydüm ama bir arkadaşım sağolsun bakıp haram olan birşeyin olmadığını söyledi.Buradan ona kocaman teşekkür ediyorum o yoğunluğunun arasında beni kırmayıp baktığı için :)


Bisküvi aşırı kavrulmuş,oldukça şekerli.Anladığım kadarıyla içerisinde karamel var.Hatta karamel çok fazla kavrulmuş olabilir ve bu yüzden çok şekerli ve kavrulmuş tat var.
Ben zaten karamelli tatlıları çok severim.Bu yüzden bu bisküviyi çok sevdim :)


Özellikle bizim çayımızla harika gidiyor :)


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben sütle tercih ediyorum. İyi dengeliyor o kavruk tadı. Tavsiye ederim. Migros'ta var bu arada böyle tekli paket değil bütün halde paketlenmiş hali.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sütle aram iyi değil ama güzel olduğunu tahmin edebiliyorum :) Bunu Koreli bir arkadaşım göndermişti ilk defa o zaman denemiştim :)

      Sil