Telefonumda Neler Var?



Merhaba :)

Bugünkü yazımda youtubeda çokça rastladığım 'What's on my phone' yani 'Telefonumda neler var' tagini paylaşacağım.

Telefonum Iphone 6.Kampanyadan almıştım.Yoksa o kadar para veremem açıkçası telefona.Zaten telefonlarımın çoğunu da eskisini satarak kampanyadan alıyorum.Açıkçası önceden Android'den başka kullanamam yani Apple kullanamam diyordum ama şimdi buna öyle alıştım ki Android'e dönmek istemiyorum.Yavaşlık problemini çok yaşıyordum diğerinde ama bu çok iyi bu konuda maşAllah.

Ana ekranımda tarihi Kore evi var.Çok severim.Hatta şuradan ne kadar sevdiğimi okuyabilirsiniz.


Sonra kilitli ekranımda Siwon'un She Was Pretty'deki sevdiğim tiplerinden biri var.İlk sayfamda da Iphone'un kendine has uygulamaları var.Evet mesaj sayısı 108 hepsi reklam -_-

Notları çok sık kullanıyorum.Alışveriş listemi bile oraya not ederim.Bunun dışında Fotoğraflar ve Kamera'yı sık kullanırım.Diğerlerine hiç bakmıyorum yada nadir.He Appstore da malum bierşeyler indirmek için lazım oluyor.



2. sayfamda üst kısımda Ezan Vakti uygulaması var.Ben çok seviyorum sohbette mesela kitabı oradan takip edebilirsiniz her kitap var kütüphanesinde yada dışarıdaysanız ve Kuran okumak istiyorsanız oradan rahatlıkla açıp okuyabilirsiniz.Hicri takvim,her yerin ezan vakitleri ve daha birçok özelliği var.

Açıkçası Chrome'u Safari'den daha çok kullanıyorum.Daha rahat geliyor.

Google çeviriyi de sıkça kullanıyorum.

Şu aşağıdaki kısımdan da bahsedeyim aralarında tek kullandığım Telefon.Diğerlerine bir kere bile dokunmamışımdır.

Shazam'ı da aslında çok kullanmıyorum ama TRT 4K reklamında kullanılan şarkıyı hala bulamadım ve onun için tutuyorum bu uygulamayı.O müzikten de şurada bahsetmiştim



Gelelim düzenlediğim kısımların içindeki uygulamalara.

Yemek Sepeti'ni sık kullanmasam da dışarıdan söylemek gerektiğinde kolaylıkla bu uygulamayı kullanabiliyorum.

Değişik yemek tarifleri denerken de Nefis Yemek Tariflerine bakıyorum ve bu uygulamayı çok seviyorum.

EBroşürü de market-mağaza indirimlerine bakmak için kullanıyorum.


Gelelim sosyal mecralara.


Twitter'da çok aktif değilim ama blog paylaşımlarımdan oradan haberdar olabilirsiniz.


Yazın çok sık kullandığım Periscope hesabım.

Repost'u Instagram'da çok beğendiğim paylaşımları emek hırsızlığı olmasın diye repostlamak için kullanıyorum.Yani o paylaşımı ilk paylaşanın ismi de görünmüş oluyor benim paylaşımımda.

Swarm da öyle var işte.

Google + bir bloggerın olmazsa olmazlarından zaten.Sık bakmıyorum ama bildirimlerimi oradan takip ediyorum.

Messenger; Facebook konuşmalarımı yaptığım yer.

Whatsapp zaten olmazsa olmaz.SMS olayını bitiren uygulama :D Ama ben seviyorum.

Youtube'a çok sık giriyorum.Çok video izlerim.Dünya çapında birçok vloggerı izliyorum :D


En çok kullandığım ve aktif olduğum bir diğer uygulama ise Snapchat.O anınızı video veya resimle paylaşabileceğiniz harika bir uygulama.Benim idm: myyd91




Sosyal mecralarımızın 2. sayfasında Hotmail hesabımı nadir kontrol ettiğim Outlook uygulaması,Tumblrım,Kakaotalk'um,çok sık kullandığım Instagramım,Kakaotalk'ın facebook'u diyebileceğimiz Kakaostory'm,yine sıkça kullandığım Facebook'um,Gmail'im ve hatalarımı rahatlıkla düzeltmek için kullandığım Blogger uygulamam var.


Fotoğraf,video düzenlemeye bayılıyorum ve birçok uygulamam var bu alanda.

B612; Kore'de acayip çok kullanılan bu uygulamaya ilk zamanlar burun kıvırdım ama kullanmaya başladığımdan beri bayılıyorum.Ben en çok arka planı odak dışında tutmasına bu sayede selfieleri sanki profesyonel kamerayla çekmiş efekti vermesini sevdim.

Layout; Instagram'da resimleri birleştirmeye yarayan bir uygulama.

Meitupic tam bir Asya selfie uygulaması.Cilt pürüzsüz ve gözler kocaman görünüyor.

Lomotif video editlemek için harika bir uygulama.Müziği de uygulama içinden bulup videonuza ekleyebiliyorsunuz.

Snapseed dış mekan resimlerini düzenlemek için kullanabileceğiniz harika bir program.

Instasize adından da anlaşılacağı üzere resimleri boyutlandırmak için kullanılıyor.

Crazy Hellium....Arada eğlenmek için kullanıyorum.

Photogrid'i de resimlerimi birleştirmek için kullanıyorum.


Parasal konularda birkaç uygulamam var.

Paypal yurtdışı alışverişleri için mükemmel ötesi bir uygulama.Kartınızı sürekli çıkarmanıza gerek kalmadan birçok siteden  Paypal ile alışveriş yapabiliyorsunuz.Hatta yurtiçinde de bu sistemi kullanan siteler var.

Albaraka güvendiğim tek banka.Faize maize bulaşmayan nadir bankalardan.Uygulaması da çok çok kullanışlı ve rahat.

Zebramo 2. el ürünler sattığım bir uygulama.Meri Chen olarak geçiyor adım.İsterseniz sattıklarıma bakabilirsiniz.


Çok oyun manyağı değilim bir tek Hay Day oynuyorum.Onun için de Game Center'dan hesap açmıştım.Bir de Codi Book'ta kombin yeteneğimi geliştirmek için kombinler yapıyorum.


Gelelim alışveriş yaptığım yerlere.Banggood'dan bahsetmiştim.Ali Express'ten yeni alışveriş yaptım.Çok indirim oluyor ve pahalı,ucuz herşeyi bulabilirsiniz.Biraz geç geliyor ama güzel.Gitti Gidiyor da bir zamanlar sıkça kullandığım bir siteydi.Aradığınız çoğu şeyi bulabilirsiniz.N11 ve Trendyol alışverişlerimden bahsettiğim yazım şurada.Markafoni'de de sık ve güzel indirimler oluyor.Mobil uygulamalarda da sıkça kargo ücretsiz fırsatları oluyor.Ebay çook sıkça kullandığım bir alışveriş sitesi.Şurada Ebay'den yapmış olduğum ufak alışverişi görebilirsiniz.Hepsiburada da çok kaliteli ve güvenilir bir alışveriş sitesi.

Telefon uygulamalarını çok seviyorum.Gördüğünüz gibi de çok var :) Sizin çok beğendiğiniz ve bana önermek istediğiniz bir uygulama var mı? :)


Yorum Gönder

0 Yorumlar