İlk Kar


Kore'de ve Amerika'da yağan kar haberlerini görünce bir umut burada da yağar diye günlerdir haberlere,hava durumlarına bakıp duruyorum.Ama her yerde bu bölgede haftaya perşembeye kadar en fazla yağmur yağacağı yazıyordu.

Bu sabah sosyal medyada takılırken bir baktım Ankara'daki arkadaşlarım karın yağdığını haber vermişler.Bu nasıl bir güzellik SubhanAllah!

Ankara'daki arkadaşlarım şiddetli gök gürültülerinden sonra kar yağışının başladığını söylemişlerdi.

Neden bilmiyorum ama bu sene karı daha bir heyecanla ve özlemle bekliyordum.Halbuki geçen sene dolu dolu günlerce yağmıştı elhamdülillah.

Arkadaşlardan haberi aldıktan birkaç saat sonra burada da gök gürlemeye başladı.Ben de bir umut yağar mı ki diyordum ki cama vuran kar tanelerinin sesi geldi.Birkaç dakika içerisinde bu kadar yağışlı olan bir yerde bile yerler,çatılar,arabaların üstü kar olmuştu elhamdülillah.Oralarda da öyle mi bilmiyorum ama burada yağan karların taneleri çok büyüktü ve inanılmaz güzeldi :)

Ben de sabahtan beri dışarı çıkmak istiyordum ama galiba kullandığım demir ilacından kaynaklı acayip karnım ağrıyor ve midem bulanıyordu.2 kere dışarı çıkmaya kalktım ama ağrım yüzünden çıkamamıştım ki 2.sinde karın tuttuğunu görünce yemişim ağrısını deyip dışarı çıktım :)

Bu sanatın Sahibi'ne sonsuz şükürler olsun :)



Yorum Gönder

0 Yorumlar