Nivea BB Clean Temizleme Suyu



Güzelleştiren ve bakım yapmayı vaad ededen Nivea'nın BB Clean Temizleme suyunu beraber inceleyelim :)

Ürün neler vaad ediyor;

1.Arındırma
2.Temizleme
3.Nemlendirme
4.Cilt Kusurlarını Azaltma
5.Hazırlama


Ürün 200 mllik yani baya idare ediyor.

Ben pamuğa sürerek kullanmayı tercih ediyorum.

Açıkçası ben bakım yapmasından ziyade makyajı temizlemesi için kullanıyorum ve bu konuda başarılı olduğunu düşünüyorum.Ama ürünü kullandığımda şunu farkettim.Benim cildim normalde tonik sevmez kızarır tahriş olur.Kore'den bir ürün denemiştim tonik olarak ve cildime zarar vermeden cildime bakım yapmıştı.Bunu o ürüne benzettim.Makyajı sildikten sonra cildi kuru bırakmıyor ve sanki cildinize serum,losyon,nemlendirici sürmüş gibi bırakıyor.




Makyajı nasıl temziliyor;

Elimde simli zor çıkan bir far denemiştim ve simlerin çoğunu alacak şekilde temizlemişti.Yukarıdaki resimlerde de kırmızı olan normal bir mor olan ise suya dayanıklı bir ürün.Bir kere üzerinden geçtim ve bence çok çok iyi temizledi.




Ama maalesef benim kara böcüğüm Rimmel London Scandal Eyes siyah kalemi temizleyebilen bir ürün bulamadım.Bu ürünü de denedim anca bu kadar temizledi.Yine de bence çoğunu temizledi ;)

Ürün hakkında daha fazla merak ettikleriniz varsa yorumda sorabilirsiniz :)


Yorum Gönder

0 Yorumlar