Efsane Kore Dizileri : Goong



Merhaba ^^

Bloga Efsane Kore Dizileri diye bir bölüm açmak istedim.İzlendiği dönemde ve daha sonrasında çok sevilen ve çok tutulan,tekrar tekrar izlemeye doyamadığımız dizileri bu bölümde paylaşacağım.

Goong diğer isimleriyle Düşlerimin Prensi yada Princess Hours ile başlayalım.Önce oyuncular,konusu vb kısmına şöyle bir göz atalım.

Oyuncular

Shin Chae Kyun- Yoon Eun Hye

Lee Shin- Joo Ji Hoon

Lee Yul- Kim Jeong Hoon

Min Hyo Rin- Song Ji Hyo

Konusu;

Kralın rahatsızlanması üzerine veliaht prensin yani Lee Shin'in evlenmesi gerekir.Kız arkadaşı yani Min Hyo Rin'den olumlu yanıt alamayınca daha önceden büyükleri tarafından yani Chae Kyung ve Shin'in büyük babaları tarafından yıllar önce tabiri caizse beşik kertmesi yapılan bu çiftimiz evlenmek zorunda kalır.Ve olaylar olaylar.



Kendi yorumuma geçeyim.

Bu diziden önce Kore dizilerine dair pek birşey bilmiyordum.Tarihi dizileri gördüğümde tipik 'aa Japon,Çin dizisi' diyordum ve pek izlemiyordum.Neyse.Bu dizide tarih ve güncel konular daha doğrusu konulardan ziyade ortam tarihi konu güncel olunca bayıldım.Yalnız dediğim gibi ilk dizim olunca Kore dizilerindeki tipik 1. kız-erkek,2. kız-erkek olayını bilmiyordum.Kızın saflığına sövüyorum,ben olsam çoktan terketmiştim vb falan.Eğer ilk dizinizse gerçekten Chae Kyung'ın saf ötesi saflığı,Shin'in o burnu havalarda vurdum duymaz tavırları sizi çileden çıkarabilir.


Neyse ki Yul'umuz diziye gelir ve dizinin o sinir havası yumuşar.Chae Kyung,Yul dururken Shin'e sarınca küfürler havada uçuştu tabi haliyle.Ya Yul arkadaş Yul!Kör müsün!Adamın hareketlerini,efendiliğini,tipini hiç mi görmüyorsun?!Bu tip dizilerde odun olan 1. karakteri seçmek zorunluluktu tabi.

Sövmekten Yul'dan bahsedemedim.Yul Shin'in kuzeni oluyor.Ama babası öldüğü için annesiyle İngiltere'ye gider ve orada yaşar.Sonra Kore'ye döner.Zaten Shin'e de 'Eğer benim babam ölmeseydi Chae Kyung'la ben evlenecektim' demişti :'(


Yalnız şunu farkettiniz mi?Biz 2. erkek karaktere bakarken 2 kız karakterleri pek farkedemedik.2. erkek karakter gibi 2. kız karakter de çok asil ve güzel oluyor.Yani 1. karakterlere kıyasla çok daha iyi.


Hepsinin oyunculuğu çok çok iyiydi.Kim Jeong Hoon zaten her zaman bizim prensimiz.Joo Ji Hoon da çok başarılıydı,gerçekten bizi sinir etti -_- Song Ji Hyo da aynı şekilde iyiydi yani özellikle çok iyidi diyemem ama rolünün hakkını veriyordu.Ve gelelim Yoon Eun Hye'ye.Karakterden dolayı sanırım kadını hiç beğenememiştim.Oyunculuğu çok iyi ona lafım yok ama ne bileyim şimdiki haline kadar çok beğenemedim.Şimdi daha asil ve güzel gibi.


O zamanların saç,makyaj,kıyafet modası da dizide çok güzel gösterilmişti.Normalde eski diziler bu tip durumlardan dolayı beni bayar höff sıkıcı diye izlemem ama bu dizide herşey ışıl ışıl ve çok şirindi.Hele bölüm sonlarındaki ayıcıklar <3

Arada Goong krizim tutar ve hepsini izlemesem de açıp bakarım.

Ve yazımızı meşhur Ice Pond'la bitirelim :)



Yorum Gönder

0 Yorumlar