Burt's Bees Tinted Lip Balm


Kış aylarında dudak bakımı da yapmak gerekiyor.Bakım yapılmazsa çatlıyor,kuruyor hatta yara bile olabiliyor.Lip balmlar bu durumda en pratik yardımcı ve kurtarıcı oluyorlar.Renksizleri olduğu gibi renklileri de kullanışlı oluyor.




Bu yazımda en iyi lip balm yani dudak koruyucu markalarından biri olan Burt's Bees markasının renkli lip balmını anlatacağım sizlere.

Bu ürün %100 doğal.Zaten kokusundan belli.Herhangi bir parfüm kokusu yok.Organik kokuyor.

Dudakları çok iyi nemlendiriyor ve onarıyor.Sadece dıştan nem değil içerden de nem sağlıyor.Rengini belli ediyor fakat çok fazla değil.Hafif o renge dönük duruyor dudakta.Bu renk Hibiscus rengi.Tam hibiscus çiçeği renginde.Ben bu renge salça rengi diyorum ve dudakta çok hoş duruyor.Özellikle kış makyajına çok yakışıyor.Sildiğinizde renk hafif kalıyor.

Bu ürünü Trendyol,Markafoni yada Morhipo'dan almıştım tam hatırlamıyorum.Bir set halinde gelmişti fiyatı da 45 lira civarıydı.






Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Burts bees :) bayılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organik ve güzel ürünleri olan başarılı bir marka :)

      Sil
  2. Bendeki Nivea'nın Lip Butter'ı. Bittikçe değiştirip değiştirip alıyorum. Dudaklarım ben onları kemirmedikçe pek kurumadığı için Nivea ile iyi anlaştığım söylenebilir ama Burt Bees de bir başka güzeldir aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea'nın Lip Butterlarını da merak ediyorum henüz denemedim ama çok şirin duruyorlar :) Burts Bees'in en güzel yanı organik olması.

      Sil