Loreal Paradise Extatic Mascara / Rimel


Son zamanlarda ne kadar çok yeni ürün çıktı değil mi.Hepsi de çok güzel ürünler.Hangisini alacağını şaşırıyor insan :D Rimel konusunda gerçekten bu aralar işe yarayacak bir ürüne ihtiyacım var.Bu rimel hakkında da çok güzel yorumlar okudum ve ben de deneyeyim dedim.



Ürünün vaadleri;

-Göz alıcı hacim,nefes kesen uzun görünümlü kirpikler,kolay ve keyifli uygulama.

-Gözle görülür yoğunluk,hacimli,esnek hissedilen kirpikler.

-Kirpikleri uzatma etkisine sahip.


Ultra yumuşak fırçaya sahip,içerisinde hint yağı bulunuyor.



Şekil olarak zaten çok şık bir rimel.Etkileri bir o kadar güzel.


Dağınık,kıl fırçalı.Yoğun ürün içeriyor.Tek katta bile kirpikleri acayip belirgin gösteriyor.Uzun,yoğun ve kıvrık görünüm sağlıyor.Benim kirpiklerim çok belirgin değildir bu rimeli uyguladığımda tek katta neredeyse kaşlarıma değdi ve daha sık gösterdi kirpiklerimi.Bu etkileri sağlarken kirpikleri doğal da gösteriyor.Kısacası bir rimel ancak bu kadar mükemmel olabilir.




Bu ürünü Eveshop'tan satın aldım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar