You're Beautiful (2009)


Ülke: Güney Kore

Bölüm Sayısı: 16

Oyuncular:

Park Shin Hye- Go Mi Nyeo /Go Mi Nam

Jang Geun Suk- Hwang Tae Kyeong

Lee Hong Gi- Jeremy

Jeong Yong Hwa- Kang Shin Woo

Yu Hee Yi- UEE


Bu yazıyı okurken şu playlisti dinleyebilirsiniz ^^


Konusu;

A.N.JELL gençlerin favorisi olan bir müzik grubudur.Gruba yeni üye almaları gerekiyor ve bu da Go Mi Nam olacaktır fakat Go Mi Nam (erkek) ciddi şekilde sakatlanmış ve tedavi görmesi gerekmektedir.Yeni üyenin tanıtımına yetişmesi mümkün değildir.Menajer bu durumda ne yapacağını bilemez ve Go Mi Nam'ın ikizi olan Go Mi Nyeo'yu (kız) erkek kılığına sokup grubun yeni üyesi diye tanıttırır.Bunu öyle gizli yapar ki grup üyelerinin bile bu durumdan haberi yoktur.Grup üyeleri aynı evde yaşamak zorunda kalırlar.Bu süre zarfında çakma Go Mi Nam ile aralarında geçenler,kız olup olmadığını anlama aşamaları yaşanmaktadır.

Tae Kyeong grubun vokalisti ve tam anlamıyla serseri lideridir.Go Mi Nam ile kolay kolay anlaşamaz hatta çokça zıtlaşmaktadırlar.

Shin Woo grubun romantik prensidir.Go Mi Nam'a en çok yardım eden ve onu anlayan odur.

Jeremy daha hareketli ve rahat bir tiptir.Eğlenceli kişiliğiyle Go Mi Nam'ı bir nebze olsun bu gergin ortamlarda rahatlatır.



Yorumlarım (SPOILER içerebilir) ;

Çakma Go Mi Nam'la grup ilk tanıştığında Go Mi Nam rahibe kıyafetleriyleydi ve Jeremy onu görünce dua etmişti o kısım çok komikti.

Go Mi Nam'a tanıdığı bir kişi sanırım menajerdi eğer birinden hoşlanırsan burnunu domuz burnu gibi yap geçer demişti ve Go Mi Nam'ın bu hareketleriyle sıkça karşılaşıyorsunuz dizide.

Goong'dan sonra izlediğim 3.Kore dizisiydi.Bundan önceki diziyi izleyememiş yarıda bırakmıştım.You're Beautiful benim Kore hayranlığımı başlatan ilk diziydi.Jang Geun Suk ilk oppamdı ve şarkılarını dinler zırlardım :D 

Jeremy bir otobüs sahnesinde telefonda şarkı söylemişti.Bu ne bu adam kesin şarkıcı değildir sese bak demiştim FT Island'ın ana vokali çıktı :D

Dizinin şarkıları çok güzel.

Tam bir gençlik dizisi.

O zamanlar Samsung Corby diye bir telefon vardı dizide de onu kullanmışlardı çok tatlı bir telefondu.Aldım mı almadım mı hatırlamıyorum ama Türkiye'de de satışı vardı.

Dizi hem komik,hem eğlenceli biraz da hüzün var ama sıkmıyor.Akıcı bir dizi.

Jang Geun Suk hayranlığım zirvedeydi o zaman.Bu diziden sonra Geun Suk'un annesi Park Shin Hye için ideal gelin demişti ve o günden beri Park Shin Hye'yi sevmem :D

Oyunculukları hepsinin güzeldi.







Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. hiç izleme şansım olmuyor bu tarz filimleri :D

    YanıtlaSil
  2. 8726472 kez izlemek için başladığım sonra izlemediğim kore dizisi.

    YanıtlaSil
  3. Anılarım depreşti , hahahha :D kim bilir kaç defa izlemişimdir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listede başka izlenecek şeyler olmasa ben de dönüp izlemek istiyorum :/

      Sil
  4. Çok güzel bir diziydi. Ostu hala kulağımda ottukaju ottukaju diye 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lovely Day de çok güzeldi ^^ Bu dizinin ostları insanı Kore'ye götürüyor :D

      Sil