Wet n Wild Megalength Waterproof Mascara



İnce fırçalı rimelleri hep merak ederim ve beğenirim.İlk ince uçlu rimeli Kore ürünlerinde görmüştüm ama ülkemizde de farklı markaların ince fırçalı rimelleri bulunuyormuş.Gratis'e gittiğimde bu ürün dikkatimi çekmişti.Fırçası hoşuma gitti yorumlar da olumlu olunca aldım.Sizlerle bu ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım bu yazımda.




Ürünün vaadi mega uzunluk.Özelliği suya dayanıklı olması.Rengi EC143 Very Black.

Fırçası ince,plastik,kısa kıllı.Doğal bir uzunluk veriyor kirpiklere.Aşırı bir uzunluk vermiyor.

Kirpikleri daha sık ve belirgin hale getiriyor.Doğallığını bozmadan yoğunluk veriyor kirpiklere.

Üst kirpiklerde de başarılı ama ben özellikle alt kirpiklerdeki performansını daha çok beğendim.Alt kirpikleri tek tek tarayıp,daha belirgin hale getiriyor.Alt kirpikleriniz kısaysa bu rimel kesinlikle sizin için.

Akma,bulaşma vs yapmıyor.Bugün hava sıcaktı terledim,koşuşturdum ne aktı ne de bulaştı.Buna rağmen kolay da temizleniyor.Çok beğendim bu rimeli.Günlük kullanım için çok uygun.

Gratislerden satın alabilirsiniz.




Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Merhaba , profilinize genel olarak baktığımda kozmetikle ilgileniyorsunuz bu işten kazanç sağlamak ister misiniz ? Dilerseniz
    iletişime geçebiliriz 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ İletişime geçeceğim ^^

      Sil
  2. kirpiklerinde duruşunu görmek isterdim :)

    YanıtlaSil
  3. Bayanları yağmur sonrası rakun gibi görünmekten koruyacak bir ürün herhalde 👍

    YanıtlaSil