Princess Hours Thailand (2017)


Ülke: Tayland

Bölüm Sayısı: 20

Oyuncular:

Pattie Ungsumalin Sirapatsakmetha- Kaning

Tao Sattaphong Phiangphor- Prens Inn (Hogçay inn :D)

Phan Pagniez- Nakhun


2. kızın adını bulamadım.Başrol oyuncu kadrosunda yok ismi.




Konusu;

Kore dizisi olan Princess Hours'un Tayland versiyonu.Bhutin krallığının varisi olan Prens Inn'in babası olan Kral rahatsızdır ve biran önce Inn'in tahta çıkması gerekmektedir.Bunun için de evlenmesi gerekir.Daha 19 yaşında olmasına rağmen kraliyet bu fikirden vazgeçmez.Prens evlilik için milli okçu olan sevgilisini düşünse de kız bu soruya olumsuz yanıt verir.Zaten kraliyetin aklında da başka kişi vardır.Inn'in dedesi Kaning'in dedesiyle torunlarını tabiri caizse beşik kertmesi yapmış yani birbirlerine söz vermişler torunlarını evlendirmek için.Durum böyle olunca Butin törelerini çiğneyemiyorlar ve iki zır karakter olan Kaning ve Inn evlenmek zorunda kalırlar.Fakat birçok skandal bu evliliği de kraliyeti de tehlikeye atacaktır.

Kore versiyonu için tık tık


Yorumlarım;

Kore versiyonuyla kıyas edersem tabi ki Kore versiyonunu seçerim.Oyuncuların hem oyunculukları çok farklı.Burada biraz eleştireceğim herkes rolünü çok abartmış.Özellikle kız saflık ve şımarıklıkta sınır tanımıyor.
Prensin annesi diğerine göre daha kibirli geldi bana.
Ama Goong'u yani Kore versiyonunu özlediğinizde ve tekrar izlemek istemezseniz bu diziyi izleyebilirsiniz.
Butin Krallığı'nın çiçek temalı olması çok hoş ama yiyeceklerinde bile çiçek var.Bu biraz garip.Kore dizileri gibi yemek sahneleri çok fazla yok.Olsa da çiçekli oluyor :D

Nakhun'un annesi çok güzeldi :D Rujlarına bayıldım.
Kaning başta vermesi gereken tepkileri çok saçma yerlerde verdiği için dizi biraz sinir bozucu olabiliyor.

Sevgili Renkli Tırtıl'ın tavsiyesiyle izledim.İlk Tayland Drama olarak bunu önermesi iyi oldu.Çünkü çok garip gelen şeyler vardı.Ama kraliyet terimleri içerdiği için biraz daha üstruplu bir diziydi.

İlk Tayland dizimdi.Bundan önce Romantic Princess izlemiştim ama yarıda bırakmıştım.Açıkçası bu diziyi izlerken Kore dizilerini özledim :D Tayland Drama severler kızmasın.Alışkanlıktan olabilir.Bir de Korelilerin bazı kültürleri bize daha yakın olduğu için olabilir.Dilini de biliyorum garip gelmiyor.Ama Tayland dizisinde baya garip gelen şeyler oldu.Listemde 1-2 Tayland dizisi daha var onları da izleyeyim belki fikrim değişir ^^

SPOILER
Kaning ve Nakhuna yapılan Minnie ve Prense yapılmadı.
Goong'da bu kadar entrika var mıydı hatırlamıyorum.Özellikle Yul'un annesi bu kadar olay çevirmiş miydi bilemiyorum.
Dizi 15.bölümden sonra daha heyecanlı hale geliyor.


Yorum Gönder

0 Yorumlar