Maybelline The Colossal Volum' Express Cat Eyes Mascara / Rimel


Rimel konusunda kirpiklerime göre çok çok başarılı olanları tercih etmeliyim.Çünkü kirpiklerim kısa ve düz.Daha yoğun,uzun ve kıvıran rimelleri tercih etmeye çalışıyorum.Makyajı ilk keşfettiğim zamanlar -aslında ondan önce de makyaj yapıyordum fakat bu kadar iyi yapmıyordum- bu ürünü almıştım.Yani aldığım ilk ürünlerimden biri diyebilirim.Aslında Cat Eyes olanı değil Colossal olanı alacaktım ama yanlışlıkla bunu almışım.İyi ki bunu almışım.O zamanlar elimde olan ve kirpiklerime en iyi gelen rimeldi.Hatta şuan bile favori rimelleri arasında.




Vaadi; kedi şeklinde aplikatörü ile dış bölgedeki kirpiklere ulaşarak yoğun ve göz kamaştırıcı kirpikler sağlamak.


Eğimli,sık,dağınık,kıl fırçaya sahip.Dağınık kıllı fırçalar yoğunluk vermesi açısından çok başarılı oluyorlar.Çukur kalan kısmıyla uygulandığında daha az yoğunluk sağlıyor.Tümsek kısmı ise daha yoğun,uzun kirpik görünümü sağlıyor.İki kısmı üst üste sürdüğünüzde ise daha kıvrık,uzun,yoğun kirpikler elde ediliyor.

Gözün bitiminde bulunan kirpiklere ulaşarak kedi gözü gibi bir görünüm sağlıyor.

Tek tek ayırıyor.

Rengi Wild Black.

Bu ürünü bir kozmetik dükkanından 16 liraya satın almıştım.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Maybelline maskaralarını genel olarak seviyorum, hacim aradığımdan bu çeşidi ben de pek yeterli olmamıştı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kirpik tipi farklı tabi :) Ben de yoğunluk seviyorum.Günlük hafif makyajımda bu rimel güzel oluyor :)

      Sil
  2. pek çok paylaşımınıza döndüm ama sizden de beklerim dönüş ama ne yazık ki dönmüyorsunuz o zaman takip etmemizin de destek olmayacaksak anlamı kalmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook ve Instagram hesabımdan bu konu ile ilgili bir duyuru yaptım

      Sil