LCN Nail Oil / Tırnak Yağı


Tırnaklarınız hassas ve sürekli kırılıyor,güçsüz görünüyorsa bu ürün hakkındaki yorumlarımı okuyabilirsiniz.LCN markasının bu mini boy tırnak yağı uzun süredir bende.Tırnaklarım güçsüzleştiğinde,tırnak bakımı yapmak istediğimde bakımımda bu yağ da oluyor.




Benim bir tane tırnağım var çok güçsüz,kolay kolay uzamıyor,uzasa hemen kırılıyor.Bu yağ ile o tırnağımı güzelce besledikten sonra o kötü görünümlü tırnağım daha sağlıklı,nemli görünüyor ve daha kolay ve sağlıklı uzuyor.

Hem tırnaklarını hem de tırnak etlerini besleyen bu ürün oje gibi bir kutuya sahip ve yağı fırçayla sürüyorsunuz.Ben sadece tırnaklarıma değil tırnak etlerime de sürüp güzelce parmağımla masaj yaparak yediriyorum.Daha sağlıklı bir görünüme kavuşuyor tırnaklarım.


Özellikleri;

-Tırnak ve tırnak etleri için nemlendirme özelliği olan yağ A, E, F vitaminleri ve proteinler içermektedir. 
-Tüm tırnak tiplerine uygulanır.
-Tırnak eti ve tırnak kenarlarına yedirilir. Günlük kullanım için.






Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. tırnak yğlarını çok faydalı buluyorum ve sıklıkla kullanıyorum, bu markayı da not ettim =)

    YanıtlaSil
  2. Bende de var ama üşendiğimden sadece bir kere kullandım. Şimdi sizde okuyunca tekrar uygulayasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarın yanına koyunca sık sık açıp kullanıyorsun :D

      Sil