Cushion Fondöten Yapımı ve Kullanımı


Bugünkü yazımda sizlere cushion fondöten yapımından bahsedeceğim.Elinizdeki ürünlerle uygun fiyata yapabileceğiniz çok kolay bir tarif.





Malzemeler;

Eğer daha önce cushion fondöten kullandıysanız o kabı kullanabilirsiniz fakat yoksa Ali Express'te boş cushion kapları satılıyor.Buraya tıklayarak alabilirsiniz.Ben eski Missha Magic Cushion kabımı kullandım.Bulaşık deterjanı ile güzelce temizledim :D En iyi o şekilde temizlendi.

En sevdiğiniz fondöten,bb krem.Ben NYX HD Studio Foundation Sand Beige,Revlon Colorstay Fondöten Ivory,Oriflame Skin Dream BB Cream Fair tercih ettim.Dilerseniz kapatıcı da ekleyebilirsiniz.

En sevdiğiniz nemlendiriciniz ve cilt bakım ürününüz.Dilerseniz güneş koruyucu da ekleyebilirsiniz.Ben English Home Gül Suyu ve Babe Moisturising Emulsion kullandım.

Işıltılı bir baz da ekleyebilirsiniz.


Yapımı;

Fondöten,bb kremler fazla diğerleri onların yarısı olacak şekilde cushion kabına koyuyoruz.Güzelce karıştırıp süngeri üzerine bastırıyoruz.Bastırdığımız tarafa ilk başta çok gelmeyebilir.O yüzden tersini çevirip kullanmaya başlayabilirsiniz.








Sonuç;

Hem istediğiniz tarzda hem de istediğiniz miktarda harika bir fondöteniniz oldu ^^


Cushion fondötenlerin en kötü özelliği az ürüne sahip olması.Bu tarifle dilediğiniz kadar fazla fondöten yapabilirsiniz.


Cushion fondöten hemen bitiyor gibi geliyor ama süngeri kaldırdığımızda henüz bitmediğini görüyoruz.Bunun için de yani cushion fondöteni sonuna kadar kullanmak için de birkaç yöntem göstereceğim size.


Öncelikle fondöten cushion kabının kenarlarında daha çok birikiyor bu yüzden fondöten bitti gibi gelirse süngeri kenarlara bastırın.Oradan baya ürün çıkacaktır.



Bir diğer yöntem de süngeri ters çevirmek.Ürünü aşağı inip süngere gelmemeye başladıkça süngeri ters çevirip kullanın.


Umarım faydalı olmuştur ^^


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ellerine sağlık, güzel günlerde kullan :)
    Instagam da çekilişim var bekliyorum https://www.instagram.com/p/BY-oi2-nWKX/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ^^
      Katıldım güzel çekilişine :)

      Sil
  2. Gerçekten çok faydalı olmuş 😊

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel bi paylasim olmus, bu tarz pratik urunleri cok seviyorum. Bitti bitecek derdi olmadan kullanılabilir artik 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Kesinlikle çok pratik :) Tekrar yap yap kullan.Hem de kullanılmayan fondötenler için güzel bir değerlendirme yöntemi oluyor :)

      Sil