Utip Lip Cream Matte


Taylandlı bir mektup arkadaşım bana bu ruju göndermişti.Markayı çok fazla bilmediğimden ürünün de nasıl olacağını tahmin edemedim.Ama denediğimde çok beğendim ve özelliklerini sizlerle paylaşmak istedim.Şuan satıldığı bir yer bulamadım.Ama yakında Amazon açılıyormuş ülkemizde belki oraya düşer.




Ürün likit mat ruj.Yapısı su gibi ve dudaktaki çizgileri bile dolduruyor.Sürümü kolay.Oldukça pigmentli.Dudağı kurutmuyor.Mat dudak kremi.Mat bitişli ama kuru durmuyor.Hafif yapışıyor.Kadife yapılı.Uzun süre kalıcı.Aloe içeriyor.Kokusu ahududu-çilek gibi.

Rengi True Red.Vişneye dönük çok güzel canlı bir kırmızı.

Ürün Tayland yapımı.

Japon kozmetik ürünleri Tayland'da çok satılıyor.Sanırım beğenildiği için kendi ürünleri de Japon kozmetiğine benziyor.Hem Japon hem de Tayland kozmetiği çok şirin ve güzeller.




Yorum Gönder

2 Yorumlar