Peripera Magic Glam Tint Frozen Edition



Peripera ürünleri gerçekten çok şeker.Kore markalarının zaten birçok çizgi karakter,film ile işbirliği yaptığını biliyorsunuzdur.Peripera da bir zamanlar oldukça popüler olan animasyon film Frozen ile işbirliği yaptı ve ben de bu ürünler arasından bir tane lip tint aldım.Bu yazımda size bu üründen bahsedeceğim.




Bu Magic Glam Tint 2 tane renge sahip.1 Let It Go (Elsa temalı ve fuşya tonlu),2 I'm Happy,Kristoff (Anna temalı size anlatacağım renk)

Bendeki yukarıda da belirttiğim gibi Anna temalı 2 numara I'm Happy Kristoff.Pembelik ve şeftali tonları içeren bir turuncu.Dudaktaki duruşu pembeye çalıyor daha çok.

Yapısı yumuşacık,gloss gibi.Bitişi de lip gloss gibi parlak.Dudakta duruşu gradient lips şeklinde.Yani dudağın iç kısmında renk daha belirgin.Pigmentli ve kalıcı.

Kokusu küçükken içtiğimiz şurupların kokusuna benziyor.

Ürünü Ebay'den almıştım ama şuan satışta bulamadım.Siz bir yerden bulursanız bana da haber verin Elsalı olanı da almak istiyorum :D











Ürünü sildikten sonra hala renk duruyordu.

Yorum Gönder

0 Yorumlar