Oriflame Tester Rujlarım


Tester Rujlar serisine Oriflame ile devam edelim.Ben Oriflame'e üyeyim ve bir seçenek vardı tester rujlarla ilgili.Sanırım 12'li tester ruj seti veriyorlardı uygun bir fiyata ben de satın almıştım.Ama bir kısmını hediye ettim ve 10 tane kaldı elimde.Bu yazımda da sizlerle bu rujlarım hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.Rujlar bir seriye mi ait bilmiyorum.Altta yazan numaralarıyla anlatacağım sizlere.




Ürünlerin yapıları çok yumuşak değil.Pigmentasyonları orta,ürünlerin rengini elde etmek için üst üste sürmek gerekiyor.

Renkleri teker teker inceleyelim;


18; Daha çok lip balm yapısına sahip.Pigmentasyonu zayıf.Parlak bitişli.Açık pembe ve içerisinde ufak simler var.

19; Yumuşak yapılı,pigmentasyonu 18'e göre daha fazla.İçerisinde büyük simler var.Işıltılı,parlak bitişli.Şeftali tonları içeren bir pembe.

20; İçinde ışıltı yok.Pigmentasyonu 19 ile aynı.Mata yakın bir bitişi var ama hafif lip balm gibi de duruyor.Rengi koyu gül pembesi.

21; Pigmentasyonu daha fazla diğerlerine göre.Mürdüm-bordo tonlard,simli,saten bitişli.

22; Saten bitişli,koyu pembe,simsiz.Pigmentasyonu orta.

23; Fuşya,mata yakın bitişi olan,pigmentasyonu orta,simsiz bir renk.

24; İçerisinde altın ışıltıları olan daha çok vişne rengine kaçan bir kırmızı.Parlak bitişli.Pigmentasyonu orta.

25; Koyu mor,simsiz,saten bitişli,pigmentasyonu ortaya yakın.

26; Altın ışıltılar içeren vişne çürüğü rengi.Pigmentasyonu iyi.Saten bitişli.

27; İçerisinde ışıltılar bulunan kahverengi-vişne çürüğü karışımı bir renk.Saten bitişli.Pigmentasyonu iyi.


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. hepsi çok tatlı görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Yaaa bayılıyorum ben bu minicik testerlara yaa... Çok seneler önce ben de oOriflame temsilcisiydim o zaman hep ruj ve parfüm testerları alırdım. Bayılırdım...


    Bu arada takipteyim... ÇEKİLİŞİME ve bloguma beklerim.

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    Desteğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekerler ben de bir set olarak aldım ^^ Rica ederim ^^

      Sil