The Balm Appetit Palette



Merhaba :)

Bugün sizlerle The Balm'ın muhteşem paletlerinden biri olan Appetit hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.






Teması yemek menüsü olan bu paletim tipi,renkleri çok şirin.

Renklerin üzerinde EAT UR HEART OUT diye karton bir kapak daha var.Bu harflerin içinden renkler görünüyor.Aynası diğer paletlerde olduğu gibi bunda da çok güzel.Ben indirimli fiyatıyla 77,90'a aldım Gratis'ten.İçerisinde karmin maddesi olma ihtimali var.

Göz altına hafif dökülme yapıyor.Renkler çok güzel.Dilerseniz teker teker inceleyelim.


Birkaç şey daha söyleyeyim öyle geçelim renklere.

Matların pigmentasyonları biraz az.Metaliklerin ise çok iyi.




Bruce Shetta; Mat,pembe alt tonlu bir krem rengi.Baz rengi olarak kullanılabilir.

Mac Encheese; Mat,soğuk mürdüm-mor tonlarında bir renk.Hem tüm göz kapağına uygulanabilir hem de geçiş rengi olarak kullanılabilir.

Ray Sinbread; Mat açık kahverengi.Çok güzel bir geçiş rengi.


Tate R. Tots- Simli ve metalik pembe,gül kurusu rengi.

Rocky Road-Icecream- Simli,metalik koyu mürdüm-mor rengi.

Chris P. Bacon- Paletin efsane rengi.Turuncu-bakır rengi.Metalik,hafif simli açık kiremit rengi.


Hal Apeno-Poppers- Metalik,yeşile çalan bir bej rengi.

Artie Chokedip- Mat koyu gri.Hafif mavilik içeriyor.

Alfred O'Pasta- Simli siyaha çalan koyu yeşil.

Yorum Gönder

2 Yorumlar