Sevmediğim 5 Koreli Aktris



Annyeonghaseyo ^^

Bu yazıya tepki gelebilir biliyorum :D Ama Sevgili Koreli'nin Cadı Kazanı'nın aynı başlıktaki konusunu okuyunca ondan izin aldım ve ben de sevmediğim 5 kadın oyuncuyu sizlerle paylaşmak istedim :) Belki ortak sevmediklerimiz vardır.Belki bu oyuncuları bana sevdirirsiniz bilemiyorum :) Başlayalım ^^




Yoona 
Bu kızı gördüm göreli sevmiyorum.Sebebi belli değil.Belki aşırı kusursuz olmasıdır.Tabi ki kimse kusursuz olamaz ama önümüze öyle sunuyorlar.Bir de SNSD'nin kamera arkası videolarını izlerken tavırları çok şımarık ve itici geldi.Bir de bir sevmediğim kadın oyuncuyla daha ortak yanı benim ilk oppam olan Jang Geun Seuk ile bir dizide oynaması.Love Rain'di ismi de.İzlemeye başlamıştım ama bırakmıştım diziyi.Yoona'nın oyunculuğu çok itici gelmişti.Yani hem oyunculuk hem de karakter açısından beğenmediğim bir aktris kendisi.

Şuradan ilk oppam Jang Geun Seuk hikayesini okuyabilirsiniz.




Suzy

Bana gerçekten çok gıcık geliyor.Gıcık işte :D Dream High'ı çok az izledim.İzlediğim kadarıyla orda da sinir bir tipti.Başroldü ama gıcıktı :D Sanırım ben kpop idolden dönme oyuncuları çok sevemiyorum.Bir de Lee Min Ho'yla çıkınca tamam artık popülerite tavan -_- Gıcıklık da tavan.



Park Shin Hye

Ennn sevmediğim ise Park Shin Hye.Bunun sebebini biliyorum.İlk Kore hayranı olmama sebep olan dizi You're Beautiful'du.Jang Geun Seuk da ilk oppam.E haliyle hem diziden dolayı hem de Jang Geun Seuk'un annesinin Park Shin Hye için ideal gelin adayı demesi beni Park Shin Hye'den iyice soğuttu.Ama oyunculuğu iyi.Bir tek sevmediğim yanı -oyunculuk konusunda- şapşal,saf bir ifadesi var.Ayyyşş çinça çok gıcık -_-



Shin Min Ah

İzleyebildiğim hatta onu da yarım bıraktığım tek dizisi My Girlfriend is Gumiho.Düşünün bu popüler dizisinde bile sevemedim kendisini.Bir de bir dönem TOP ile çıkmış.Bunu öğrendiğimde de ben TOP hayranıydım.Bu da sebeplerden biri :D


Sulli

Açıkçası hiçbir dizisini izlemedim.Ama son zamanlardaki tavırları kendinden soğuttu.


İzlediğim dizilerdeki rollerinden dolayı sevmeme ihtimalim yüksek.Bazı tavırları da hoş gelmemişse bu da sevmeme sebeplerimden olabilir.Ama hepsi kendi alanında kendini geliştirmeye çalışan sanatçılar.



Yorum Gönder

2 Yorumlar