Avon Tester Rujlarım



Küçükken hatırlıyorum Avon satan teyzeler eşe dosta bu minik rujlardan verirlerdi.Ben de bir arkadaşımda görüp çok özenmiştim.Bende de olsa derdim ama maalesef o zamanlar olmadı :D Herhalde küçük olması hoşuma gitmişti o zaman.Şimdi yine kullanıyorum ama özel bir ilgim yok tester rujlara :D Zaten bunlar da hep arkadaşlarımın hediyeleri.





Apricot Freeze ve Raisin Wine Sevgili Cherijamu'nun hediyesi.Berry Smooch bir alışverişimde hediye geldi.Diğerleri de yakın arkadaşımın hediyesi.

Öncelikle hangi ruj hangi serinin bilmiyorum.Teker teker renklerden bahsedeceğim.Ortak birkaç özellikleri var.Onları da söyleyeyim;

Hepsi çok pigmentli.Renk neyse onu veriyorlar.Kalıcılıkları orta.Yumuşacık yapıları var.


Sırasıyla;

Latte; Parlak yapıda açık kahverengi-nude tonlarında bir renk.Günlük olarak kullanılabilir.

Apricot Freeze; Simli,parlak,tam bir coral renk.Yani turuncu-pembe arasında bir ton.

Iced Coffee; Simli,diğerlerine göre daha saten yapıda bir ruj.Pembemsi kahve tonlarında nude renk.

Raisin Wine; Mis gibi ruj kokuyor :D Mat yapıda kiremit rengi.

Berry Smooch; Mor tonlu vişne rengi,saten yapıda.


Red Velvet; Bu renk de vardı da yeni buldum evde :) Turuncu alt tonlu kırmızı.Işıltılı ve parlak bitişli.Pigmentasyonu zayıf.



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. tester ürünleri seviyorum özellikle baştakı ilk rengi sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum testerları denemiş oluyoruz almadan önce :)

      Sil