Ecotools Tapered Blush Fırça



Bugün sizlerle Ecotools'un çok beğendiğim bu fırçasını anlatacağım :)






İsminin anlamı 'Konik Allık Fırçası'.Şekli konik ve biraz geniş.Sık,sentetik ve yumuşacık kıllara sahip.

Ben allıklarımı bu fırçayla sürmeyi seviyorum.Özellikle de pigmentasyonu düşük yani rengini çok vermeyen allıklarım için bu fırçayı kullanıyorum.Fırçaya bolca ürün geldiği için pigmentasyonu da artırıyor.

Allık dışında kontür için kullanılabilir,göz altı kapatıcınızı sabitlemek için kullanabilirsiniz,pudra sürmek için de kullanılabilir.

Fırçaya bolca ürün gelmesi benim en sevdiğim özelliklerinden.

Ben bu ürünü Kozmedshop'tan aldım diye hatırlıyorum.Siteye baktım ama bulamadım bu ürünü.Hatta birçok siteye baktım ama bulamadım.Bir tek hepsiburada'da buldum.Oradan satın almak için tık tık.







Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Makyaj fırçaları ile bir türlü yıldızımız barışmadı :)) makyaj süngeri kullanmayı tercih ediyorum. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fırça toz ürünler için çok kullanışlı :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Fırça ben de pek kullanamıyorum :(Zaten makyaj konusunda da pek becerikli sayılmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://diaryofmeri.blogspot.com.tr/2016/02/hangi-makyaj-sungeri-ve-frcas-hangi.html
      Yukarıdaki linkte bahsetmiştim fırçalar nasıl kullanılır diye :) İsterseniz okuyabilirsiniz onu :)

      Sil
  3. bu fırçaları çok duysam da hiç kullanmadım, balmın fırcası bana şimdilik yetiyor...paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Kullanışlı bir fırçaya benziyor. İyi günler de kullanın 😊. Paylaşım için teşekkürler. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Kullanışlı bir fırçaya benziyor. İyi günler de kullanın 😊. Paylaşım için teşekkürler. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil