Dermokozmetika'dan Gelenler



Bugün Dermokozmetika'dan çok güzel bir paket aldım.Avene markasını daha önce duymuştum fakat deneme fırsatım olmamıştı.Bu paket sayesinde deneyeceğim :)





Dermokozmetika, dermokozmetik alanında birçok ürünün -renkli kozmetik her cilt tipine göre temizleme,nemlendirme ürünleri,güneş kremleri- satışının yapıldığı online alışveriş sitesi.Fiyatlar uygun ve birçok üründe sıkça indirim oluyor.Bazı ürünlerde kargo ücretsiz bunların dışında kargo 2,90 lira ve 100 lira üstü alışverişlerde kargo ücretsiz.

Ürünler sivilceye meyilli ciltler için ve böyle olmasına çok sevindim.Çünkü şuan biraz daha iyi olsa da yakın zamanda sivilce problemim vardı.Az da olsa arada çıkıyor hala.Bu ürünler çok iyi oldu.

Neler göndermişler;

Avene Cleanance Cleansing Gel- Yağlı ve sivilceye meyilli ciltler için temizleme jeli.

Avene Cleanance Mask-Scrub- Bu da yağlı ve sivilceye meyilli ciltler için peeling şeklinde bir maske.

Vichy Dermablend 3D Correction Fondöten 35 Sand- Yağlı ve problemli ciltler için 16 saat kalıcı fondöten.Rengi olacak mı bilmiyorum.Sanki koyu gibi.Deneyip bitirdiğimde bitenler yazımda görebilirsiniz.

Ürünlerin üzerine tıklayarak ürünleri satın alacağınız siteye ulaşabilirsiniz.Hepsi çok güzel hemen denemek istiyorum.Temizleme jelini ayrı bir şekilde yazacağım.Diğer ürünler hakkındaki fikirlerimi bitenler yazımda paylaşacağım.

Bu güzel paket için Dermokozmetika'ya teşekkürler :)

Yorum Gönder

4 Yorumlar